خانهاخبار
آغاز فروش سیم کارت اعتباری ایرانسل

آغاز فروش سیم کارت اعتباری ایرانسل

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و پس از واگذاری سیم کارت های دائمی، ایرانسل فروش سیم کارت های اعتباری خود را از 11 بهمن آغاز می نماید.
۱۳۸۵/۱۱/۳
به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل، همزمان با ایام مبارک دهه فجر و پس از واگذاری سیم کارت های دائمی، ایرانسل فروش سیم کارت های اعتباری خود را از 11 بهمن آغاز می نماید. بهای سیم کارت اعتباری ایرانسل مبلغ 29 هزار تومان   (290000 ریال ) شامل 20000 تومان قیمت سیم کارت، 4 هزار تومان مالیات و 5 هزار تومان اعتبار اولیه ( با احتساب 6 درصد مالیات ) می باشد.
سیم کارت اعتباری و کارت های شارژ ایرانسل از اعتبار زمانی نامحدود برخوردار بوده و تمامی قابلیت های سیم کارت های دائمی ( بجز سرویس رومینگ بین المللی ) را دارا هستند.
سیم کارت های اعتباری ایرانسل، همانند سیم کارت های دائمی با پیش شماره 0935 عرضه می شوند و هیچگونه هزینه جابجایی نداشته و نرخ مکالمات بین شهری همانند مکالمات داخل شهری و به میزان 620 ریال بابت هر دقیقه مکالمه محاسبه می شود.
این گزارش می افزاید، مشترکین هیچگاه شماره سیم کارت اعتباری خود را به دلیل اتمام اعتبار مکالمه از دست نخواهند داد. به این ترتیب که حتی درصورت پایان یافتن اعتبار مکالمه، اگر مشترک هر 90 روز یک بار تماس یا پیام کوتاهی دریافت نماید، سیم کارت به صورت دائم در اختیار وی باقی خواهد ماند.
لازم به ذکر است تعرفه مکالمه برای سیم کارت های اعتباری موجود 670 ریال در دقیقه می باشد.
گفتنی است، متقاضیان از چهارشنبه 11 بهمن می توانند برای خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل، با در دست داشتن مدرک شناسایی به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل که لیست آنها در روزنامه های کثیر الانتشار و پایگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی WWW.irancell.ir موجود است، مراجعه نموده و سیم کارت فعال را در همان زمان تحویل بگیرند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)