خانهاخبار
عرضه گوشی قدرتمند بلك بری برای مقابله با آيفون

عرضه گوشی قدرتمند بلك بری برای مقابله با آيفون

گروه خبری GSM : شركت RIM سازنده سری گوشی های مشهور بلك بری برای مقابله با محبوبیت آیفون و رقابت با این محصول پرطرفدار اپل گوشی هوشمند جدیدی را روانه بازار كرده است
۲۱ مرداد ۱۳۸۷

گروه خبری GSM : به نقل از فارس ، شركت RIM سازنده سری گوشی های مشهور بلك بری برای مقابله با محبوبیت آیفون و رقابت با این محصول پرطرفدار اپل گوشی هوشمند جدیدی را روانه بازار كرده است.

                  

گوشی جدید كه Bold نام دارد، مانند آیفون جدید با شبكه های نسل سوم تلفن همراه سازگاری كامل دارد و مجهز به فناوری مكان یابی GPS نیز می باشد.
نمایشگر ال سی دی با دقت 480 در 320، پردازنده پرقدرت 642 مگاهرتزی و یك گیگابایت حافظه داخلی از جمله ویژگی های این گوشی استثنایی است.
این گوشی همچنین مجهز به یك دوربین دو مگاپیكسلی است كه دارای فلاش بوده و توانایی ضبط تصاویر ویدیویی را نیز دارد. نرم افزار نمایشگر این گوشی نیز می تواند انواع عكس و فیلم و ویدیو را با كیفیت خوب به نمایش درآورد.
گوشی مذكور ظرف چند هفته آینده روانه بازار های جهانی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید