خانهاخبار
بلک بری برای بازگشت به دوران طلایی تعداد زیادی از کارمندان خود را تعدیل می کند

بلک بری برای بازگشت به دوران طلایی تعداد زیادی از کارمندان خود را تعدیل می کند

– نویسنده مهمان: بلک بری از هر زمان دیگری مصمم تر است تا کسب و کار بزرگ تلفن های همراه خود را پس از افول چند ساله دوباره بازسازی کند، به همین خاطر این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد تعداد بیشتری از کارمندان خود را در سراسر جهان اخراج کند. هنوز مشخص نیست چه تعداد از سمت های این شرکت قرار است منحل شوند اما قرار است این کاهش نیرو در بخش نرم افزار، سخت افزار و اپلیکیشن ها رخ دهد.
۵ خرداد ۱۳۹۴
– نویسنده مهمان: بلک بری از هر زمان دیگری مصمم تر است تا کسب و کار بزرگ تلفن های همراه خود را پس از افول چند ساله  دوباره بازسازی کند، به همین خاطر این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد تعداد بیشتری از کارمندان خود را در سراسر جهان اخراج کند. هنوز مشخص نیست چه تعداد از سمت های این شرکت قرار است منحل شوند اما قرار است این کاهش نیرو در بخش نرم افزار، سخت افزار و اپلیکیشن ها رخ دهد.
 
image
 
این شرکت کانادایی در گفتگو با AFP گفت: همان طور که بلک بری دارد به سوی مرحله بعدی حرکت می کند قصد ما این است که منابع را در چیزهایی تخصیص دهیم که ما را قادر سازد روی فرصت های در حال رشد بهتر سرمایه گذاری کنیم، در حالی که به سمت سود پایدار در همه جنبه های تجارت خود پیش می رویم.
 
بلک بری در سال 2011 حدود 17000 کارمند در سراسر جهان در استخدام خود داشت اما کاهش سهم این شرکت در بازار (که نتیجه اشتباهات این شرکت در رقابت با گوشی های اندرویدی و اپل بود) مسئولان را وادار به کاهش گسترده نیرو در سال های اخیر کرد به طوری که اکنون نیروهای این شرکت به 7000 نفر کاهش یافته است. 
 
پس از آنکه جان چن، مدیر عامل این شرکت در سال 2013 به بلک بری پیوست، صریحا اعلام کرد که می خواهد تمرکز خود را به مشتریان تجاری گذشته خود معطوف کند تا با نونما کردن نرم افزارهای امنیتی و مدیریت موبایل، آنها نه تنها روی دستگاه های بلک بری بلکه روی آیفون ها و دستگاه های اندرویدی نیز قابل نصب باشند. بلک بری همچنین به ساخت گوشی های مخصوص کاربران تجاری نیز ادامه داد اگر چه گزارش ها حاکی از کند بود فروش آن ها داشتند.
 
تازه ترین مرحله از کاهش شغل های بلک بری نشان از این دارد که در حالی که این شرکت در تلاش برای افزایش سود خود است، با چالشی بزرگ رو به رو شده است. اما گزارش مالی سه ماهه اخیر حکایت از این دارد که بلک بری به سود شگفت انگیزی دست یافته است اگر چه میزان درآمد سه ماهه منتهی به 28 فوریه آن نسبت به سال قبل 32 درصد کاهش را نشان می دهد.
 
منبع: Digitaltrends


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید