خانهاخبار
اپلیکیشن S Health سامسونگ وارد گوگل پلی شد

اپلیکیشن S Health سامسونگ وارد گوگل پلی شد

جی اس ام: پیش از این برنامه S Health در فروشگاه نرم افزاری سامسونگ با نام Galaxy App Store حضور داشت. اما خبر خوب این است که اکنون این برنامه وارد فروشگاه رسمی گوگل یعنی Google Play شده است.
۱۳۹۴/۱/۳۱

جی اس ام: پیش از این برنامه S Health در فروشگاه نرم افزاری سامسونگ با نام Galaxy Apps  حضور داشت. اما خبر خوب این است که اکنون این برنامه وارد فروشگاه رسمی گوگل یعنی Google Play شده است.

 

با این برنامه کاربر می تواند فعالیت های روزانه خود را ثبت کند. بدین معنی که این برنامه تعداد قدم ها، تعداد ضربان قلب، میزان استرس، وضعیت خواب و میزان کالری به دست آمده توسط کاربر را محاسبه خواهد کرد. در حال حاضر این اپلیکیشن با تعدادی از گوشی های سامسونگ که اندروید 5.0 به بالا را روی خود دارند هماهنگ و سازگار است.

 

حضور این برنامه در گوگل پلی به سامسونگ این امکان را خواهد داد که چنانچه بروزرسانی ای برای این برنامه ارائه شد دیگر نیاز نباشد که سامسونگ یک بروزرسانی کلی برای گوشی گلکسی خود ارائه کند.

 

شما تا به حال از این اپلیکیشن استفاده کرده اید؟ به نظر شما برنامه ای کامل تر از S Health وجود دارد؟

 

لینک دانلود برنامه در گوگل پلی

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

حسن

۱۳۹۶/۱۱/۹
گوشیم سامسونگ ای۹است موقع بازکردن برنامه میگه گوشی شماهک شده وبرنامه بازنمیشه

setareh

۱۳۹۵/۷/۱۲
من برنامه رو روی گوشی ام نصب کردم اگر امکان داره یه فرد خیر در مورد برنامه و اطلاعاتی که میده بهم توضیح ابدهد خیلی سپاسگزار هستم

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱
چه ربطی به اپدیت کلی داره؟؟؟؟اپدیت هر نرم افزاری رو توی galaxy apps میزاره تازشم ضربان قلب و استرس و اینارو فقط سنسور خود گوشیای سامسونگ اندازه گیری میکنه بعدشم note4 و s5 که این برنامه رو داشتن اندرویدشون kitkat بود 5به بالا نبود

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱
اصلا نیاز به اپدیت کلی نداشت قبلا هم می شد جدا آپدیتش کرد.در ضمن بیشتر امکاناتش برای گوشی های سامسونگه چون گوشی های دیگه سنسور های سامسونگ مثل:دما سنج و رطوبت سنج و ضربان قلب که مورد نیاز این برنامه هستن رو ندارن و فقط باید از قدم شمارش استفاده کنن.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱
اصن ربطی ب آپدیت کلی نداره... هروقط آپدیت میخواسو از طریق galaxy storeآپدیت میکردی:/