خانهاخبار
باتری پشتیبان وان پلاس با قیمت استثنایی به زودی عرضه می شود

باتری پشتیبان وان پلاس با قیمت استثنایی به زودی عرضه می شود

جی اس ام: شرکت وان پلاس را حتما می شناسید. این شرکت نوپا به واسطه گوشی وان پلاس وان که به قاتل پرچمداران مشهور بود، وارد بازار گوشی های هوشمند شد. مشخصه بارز گوشی وان پلاس وان، قیمت ارزان در مقابل سخت افزار قدرتمند بود. حال این شرکت وارد حوزه لوازم جانبی برای موبایل ها شده است و اولین محصولشان باتری پشتیبان 10 هزار میلی آمپری است.
۱۳۹۳/۱۲/۲۳

جی اس ام: شرکت وان پلاس را حتما می شناسید. این شرکت نوپا به واسطه گوشی وان پلاس وان که به قاتل پرچمداران مشهور بود، وارد بازار گوشی های هوشمند شد. مشخصه بارز گوشی وان پلاس وان، قیمت ارزان در مقابل سخت افزار قدرتمند بود. حال این شرکت وارد حوزه لوازم جانبی برای موبایل ها شده است و اولین محصولشان باتری پشتیبان 10 هزار میلی آمپری است که تنها 14.99 دلار قیمت دارد. 

 

image

 

البته خبر عرضه این باتری پشتیبان از طرف وان پلاس مدت ها پیش شنیده شده بود ولی این اولین بار است که عکس و تاریخ عرضه آن منتشر می شود. فروش این باتری 10 هزار میلی آمپری از 26 اسفند ماه شروع می شود. از نظر قیمتی اگر بخواهیم این پاوربانک را با نمونه های مشابه مقایسه کنیم، پاوربانک 10 هزار میلی آمپری سونی 90 دلار قیمت دارد در صورتی که این مدل تنها با قیمت 15 دلار عرضه می شود.

 

منبع:GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۴
من منتظرشم

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
چه فرقی میکنه قیمتش چند دلار باشه...مهم اینه اینجا با کدوم دلار قیمت میزارن روش... از دلار ۲/۷۰۰ تومنی داریم تا دلار ۱۵/۰۰۰ تومنی

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
htc one m8++++++++++galaxy note4-------------

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
گوشیش که خیلی غول بود!!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
کی این باتری وارد ایران میشه؟