تغییر آدرس را به ارتباطات سیار اعلام کنید
گروه خبری GSM: به گفته معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران بسیاری از مشترکان تغییر آدرسهایی را که دارند اعلام نمیکنند بنابراین شرکت نیز نمیتواند قبض را به موقع به دست مشترکان برساند.
محمد مهدی عطوفی در گفتوگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: همه مشترکان باید تغییر آدرس را از طریق دفاتر به ما اطلاع دهند زیرا قبضها در زمان مقرر و بر اساس آدرس قبلی صادرو تحویل پست میشود.
وی با تأکید بر اینکه اشتباهات ارتباطات سیار ایران در زمینه محاسبه قبوض به صفر نزدیک شده است، بر لزوم پرداخت به موقع قبوض در مهلت تعیین شده توسط مشترکان تأکید کرد تا مشکلی در زمینه به وجود نیاید.
او گفت: در حال حاضر سعی کردهایم تا با اطلاعرسانی کافی از طریق پیام کوتاه و رسانهها به مشترکانمان، اطلاعات و زمان کافی برای پرداخت را در اختیار ایشان قرار دهیم. از زمانی که قبض به دست مشترک میرسد، زمان 10 روزه برای پرداخت این قبوض در نظرگرفته شده است.
عطوفی ادامه داد: قبوض طبق جدول زمانبندی از نیمه دوم هر ماه به تدریج چاپ و برای مشترکان ارسال میشود، اگر قبوض به دست مشترکان نرسد، مشترکان میتوانند با مراجعه به دفاتر قبض المثنی گرفته و یا از طریق سامانه پیام کوتاه 30009 و یا اینترنت از محتوی قبض مطلع و با توجه به کد قبض و کد پرداخت که در هر سه روش ارایه میشود، نسبت به پرداخت آن به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنند.
وی در پایان تأکید کرد: دفاتر برای انجام هر خدمتی که به مشترک میدهند باید حتماً رسید ارایه کنند، در زمینه تغییر آدرس نیز ضروری است که مشترکان رسید دریافت کنند تا در صورت عدم اصلاح آدرس موضوع قابل رسیدگی باشد.
گروه خبری GSM: به گفته معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران بسیاری از مشترکان تغییر آدرسهایی را که دارند اعلام نمیکنند بنابراین شرکت نیز نمیتواند قبض را به موقع به دست مشترکان برساند.
محمد مهدی عطوفی در گفتوگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: همه مشترکان باید تغییر آدرس را از طریق دفاتر به ما اطلاع دهند زیرا قبضها در زمان مقرر و بر اساس آدرس قبلی صادرو تحویل پست میشود.
وی با تأکید بر اینکه اشتباهات ارتباطات سیار ایران در زمینه محاسبه قبوض به صفر نزدیک شده است، بر لزوم پرداخت به موقع قبوض در مهلت تعیین شده توسط مشترکان تأکید کرد تا مشکلی در زمینه به وجود نیاید.
او گفت: در حال حاضر سعی کردهایم تا با اطلاعرسانی کافی از طریق پیام کوتاه و رسانهها به مشترکانمان، اطلاعات و زمان کافی برای پرداخت را در اختیار ایشان قرار دهیم. از زمانی که قبض به دست مشترک میرسد، زمان 10 روزه برای پرداخت این قبوض در نظرگرفته شده است.
عطوفی ادامه داد: قبوض طبق جدول زمانبندی از نیمه دوم هر ماه به تدریج چاپ و برای مشترکان ارسال میشود، اگر قبوض به دست مشترکان نرسد، مشترکان میتوانند با مراجعه به دفاتر قبض المثنی گرفته و یا از طریق سامانه پیام کوتاه 30009 و یا اینترنت از محتوی قبض مطلع و با توجه به کد قبض و کد پرداخت که در هر سه روش ارایه میشود، نسبت به پرداخت آن به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنند.
وی در پایان تأکید کرد: دفاتر برای انجام هر خدمتی که به مشترک میدهند باید حتماً رسید ارایه کنند، در زمینه تغییر آدرس نیز ضروری است که مشترکان رسید دریافت کنند تا در صورت عدم اصلاح آدرس موضوع قابل رسیدگی باشد.