GSM-logo
خانهاخبار
تغییر آدرس را به ارتباطات سیار اعلام کنید

تغییر آدرس را به ارتباطات سیار اعلام کنید

گروه خبری GSM: به گفته معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران بسیاری از مشترکان تغییر آدرس‏هایی را که دارند اعلام نمی‏کنند بنابراین شرکت نیز نمی‏تواند قبض را به موقع به دست مشترکان برساند.
۲۸ خرداد ۱۳۸۷

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: به گفته معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران بسیاری از مشترکان تغییر آدرس‏هایی را که دارند اعلام نمی‏کنند بنابراین شرکت نیز نمی‏تواند قبض را به موقع به دست مشترکان برساند.

محمد مهدی عطوفی در گفت‏وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: همه مشترکان باید تغییر آدرس را از طریق دفاتر به ما اطلاع دهند زیرا قبض‏ها در زمان مقرر  و بر اساس آدرس قبلی صادرو تحویل پست می‏شود.

وی با تأکید بر اینکه اشتباهات ارتباطات سیار ایران در زمینه محاسبه قبوض به صفر نزدیک شده است، بر لزوم پرداخت به موقع قبوض در مهلت تعیین شده توسط مشترکان تأکید کرد تا مشکلی در زمینه به وجود نیاید.

او گفت: در حال حاضر سعی کرده‏ایم تا با اطلاع‏رسانی کافی از طریق پیام کوتاه و رسانه‏ها به مشترکانمان، اطلاعات و زمان کافی برای پرداخت را در اختیار ایشان قرار دهیم. از زمانی که قبض به دست مشترک می‏رسد، زمان 10 روزه برای پرداخت این قبوض در نظرگرفته شده است.

عطوفی ادامه داد: قبوض طبق جدول زمان‏بندی از نیمه دوم هر ماه به تدریج چاپ و برای مشترکان ارسال می‏شود، اگر قبوض به دست مشترکان نرسد، مشترکان می‏توانند با مراجعه  به دفاتر قبض المثنی گرفته و یا از طریق سامانه پیام کوتاه 30009 و یا اینترنت از محتوی قبض مطلع و با توجه به کد قبض و کد پرداخت که در هر سه روش ارایه می‏شود، نسبت به پرداخت آن به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دفاتر برای انجام هر خدمتی که به مشترک می‏دهند باید حتماً رسید ارایه کنند، در زمینه تغییر آدرس نیز ضروری است که مشترکان رسید دریافت کنند تا در صورت عدم اصلاح آدرس موضوع قابل رسیدگی باشد.      

 

 

                                                                    

گروه خبری GSM: به گفته معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران بسیاری از مشترکان تغییر آدرس‏هایی را که دارند اعلام نمی‏کنند بنابراین شرکت نیز نمی‏تواند قبض را به موقع به دست مشترکان برساند.

محمد مهدی عطوفی در گفت‏وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: همه مشترکان باید تغییر آدرس را از طریق دفاتر به ما اطلاع دهند زیرا قبض‏ها در زمان مقرر  و بر اساس آدرس قبلی صادرو تحویل پست می‏شود.

وی با تأکید بر اینکه اشتباهات ارتباطات سیار ایران در زمینه محاسبه قبوض به صفر نزدیک شده است، بر لزوم پرداخت به موقع قبوض در مهلت تعیین شده توسط مشترکان تأکید کرد تا مشکلی در زمینه به وجود نیاید.

او گفت: در حال حاضر سعی کرده‏ایم تا با اطلاع‏رسانی کافی از طریق پیام کوتاه و رسانه‏ها به مشترکانمان، اطلاعات و زمان کافی برای پرداخت را در اختیار ایشان قرار دهیم. از زمانی که قبض به دست مشترک می‏رسد، زمان 10 روزه برای پرداخت این قبوض در نظرگرفته شده است.

عطوفی ادامه داد: قبوض طبق جدول زمان‏بندی از نیمه دوم هر ماه به تدریج چاپ و برای مشترکان ارسال می‏شود، اگر قبوض به دست مشترکان نرسد، مشترکان می‏توانند با مراجعه  به دفاتر قبض المثنی گرفته و یا از طریق سامانه پیام کوتاه 30009 و یا اینترنت از محتوی قبض مطلع و با توجه به کد قبض و کد پرداخت که در هر سه روش ارایه می‏شود، نسبت به پرداخت آن به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دفاتر برای انجام هر خدمتی که به مشترک می‏دهند باید حتماً رسید ارایه کنند، در زمینه تغییر آدرس نیز ضروری است که مشترکان رسید دریافت کنند تا در صورت عدم اصلاح آدرس موضوع قابل رسیدگی باشد.      

 

 

                                                                    

home_header