خانهاخبار
اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل عرضه شد

اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل عرضه شد

: نرم افزار "پیشواز ایرانسل" به کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل آندروید و iOs اپل عرضه شد. این اپلیکیشن رسمی به منظور سهولت دسترسی مشترکین ایرانسل به بانک جامع و عظیم آهنگ‌های پیشواز ایرانسل عرضه شده و شامل تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با امکان جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کد آهنگ است. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به بروز شدن اطلاعات با اتصال به اینترنت با زمان اندک اشاره کرد. امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، اختصاص عکس به هر آوا، طبقه بندی آواهای انتظار در دسته بندی‌هایی نظیر توصیه شده‌ها، پرفروشترین‌ها، جدیدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی به شمار می‌رود.
۱۳۹۳/۸/۲۰
: نرم افزار  "پیشواز ایرانسل" به کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل آندروید و iOs اپل عرضه شد.  این اپلیکیشن رسمی به منظور سهولت دسترسی مشترکین ایرانسل به بانک جامع و عظیم آهنگ‌های پیشواز ایرانسل عرضه شده و شامل تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با امکان جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کد آهنگ است.
 
از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به بروز شدن اطلاعات با اتصال به اینترنت با زمان اندک اشاره کرد. امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، اختصاص عکس به هر آوا، طبقه بندی آواهای انتظار در دسته بندی‌هایی نظیر توصیه شده‌ها، پرفروشترین‌ها، جدیدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی به شمار می‌رود.
 
 
image
 
کاربران با نصب این نرم افزار کاربردی می‌توانند آهنگ پیشواز مورد علاقه خود را انتخاب و تنها با یک کلیک از طریق خط ایرانسل، آن را بر روی خط خویش فعال کنند.
 
اطلاعات لازم در خصوص خدمات آهنگ پیشواز، آهنگ پیشواز شخصی ایرانسل، هدیه آوای انتظار به دیگر مشترکین، کپی آهنگ پیشواز، تنظیم آهنگ پیشواز برای شخص تماس گیرنده و یا بازه زمانی خاص از طریق این اپلیکیشن هم قابل دسترسی است.

 

image

 

نرم افزار آهنگ پیشواز ایرانسل، از طریق بازارهای اپلیکیشن از جمله گوگل پلی و آیتونز در دسترس کاربران گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل آندروید و iOs اپل قرار گرفته است. این اپلیکیشن با سایز صفحه نمایش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس نیز هماهنگ شده است. 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
Me too

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۱
منم همینطور

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
بابا این شرکتا مثل بانکا و اپراتورها یکم به خودشون بیان واسه ویندوزفونم برنامه بدین بیرون عجبا...

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
منم ندارم.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
ایزانسل بهترین اپراتور ایران و فرشته ی نجات مردم از دست قیمت های نجومی همراه اول هست. حتی دلیل پایین اومدن قیمت های تعرفه های رایتل هم ایرانسل بود. البته همیشه و همه جا اکثریت مردم ناراضی هستن. چه ایران باشه چه کشور دیگه.