خانهاخبار
LG G Watch R گرانتر از برادر مربعی خود

LG G Watch R گرانتر از برادر مربعی خود

جی اس ام: بر اساس گزارش های منتشر شده از طرف ETNews و ZDNet Kore ال جی قصد دارد ساعت G Watch R خود را در تاریخ 22 مهر در کره جنوبی برای فروش عرضه کند. با این حال یک سایت خرید اینترنتی کره ای هم گفته است که با ال جی قرارداد دارد و فروش ویژه اینترنتی این ساعت به مدت یک هفته را از فردا شروع خواهد کرد.
۱۴ مهر ۱۳۹۳

تبلیغات

home_header

جی اس ام: بر اساس گزارش های منتشر شده از طرف ETNews و ZDNet Kore ال جی قصد دارد ساعت G Watch R خود را در تاریخ 22 مهر در کره جنوبی برای فروش عرضه کند. با این حال یک سایت خرید اینترنتی کره ای هم گفته است که با ال جی قرارداد دارد و فروش ویژه اینترنتی این ساعت به مدت یک هفته را از فردا شروع خواهد کرد.

 

image

 

همانطور که پیشتر هم پیش بینی می شد این ساعت به دلیل استفاده از تکنولوژی خاص صفحه نمایش خود گرانتر از ساعت های هوشمند موجود در بازار خواهد بود. بر اساس شایعاتی که به گوش می رسد، این ساعت با قیمتی حدود 332 دلار به فروش خواهد رسید که 82 دلار گرانتر از برادر خود LG G Watch با قیمت 250 دلار است. همچنین این گزارش ها بیان می کنند که ال جی فعلا برنامه ای برای عرضه این ساعت در مناطق دیگر دنیا ندارد.

G Watch R دارای یک صفحه نمایش گرد با سایز 1.3 اینچ POLED با رزولوشن 320×320 است که در درون خود یک پردازنده Snapdragon 400 جای داده است. یک باتری 410 میلی آمپری هم این ساعت را همراهی می کند که می تواند این ساعت را 1.5 الی 2 روز روشن نگه دارد. البته این ساعت توانسته گواهینامه IP67 را هم کسب کند. آیا این ساعت را ترجیح می دهید یا Moto 360 ؟

 


نظرات (16 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
ال جی چه اعتماد بنفسی داره

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
این ساعت زیادی اسپورت هست.اما فکرش رو بکنین موتو360 رو ببندید دستتون وکت شلوار بپوشین و برین مهمونی...خیلی شیک دیده میشه.کلا ساعتای مربعی اسپرتن و ساعت های گرد مجلسی.اما الجی این بار ی جوری طراحی کرده که ساعت گردش زیادی اسپورت شده.من موتو رو ترجیح میدم با وجود اینکه شاید از نظر سخت افزاری نسبت به کمپانی های دیگه کم کار کرده باشه...

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
صد در صد این

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
moto360

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
نميدونم چرا علاقه اي به اين ساعت ها ندارم احساس ميكنم خيلي آسيب پذير هستن ميدونيد كه ساعت كه روي مچ بسته ميشه به همه جا ميخوره...حالا فكرشو كن اين ساعت ها با شدت بخوره به ديوار سيماني...!!!!

پیشنهاد سردبیر