GSM-logo
خانهاخبار
80 درصد کابران به استفاده نادرست از موبایل عادت دارند

80 درصد کابران به استفاده نادرست از موبایل عادت دارند

گروه خبری GSM: 80 درصد شاغلان نسبت به عادات بد استفاده از تلفن همراه بی‏توجه و سهل‏انگار بوده و این رفتار را عادی تلقی می‏کنند.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۷

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: 80 درصد شاغلان نسبت به عادات بد استفاده از تلفن همراه بی‏توجه و سهل‏انگار بوده و این رفتار را عادی تلقی می‏کنند.

به گزارش موبنا، عادات بد استفاده از تلفن‏های همراه در جامعه بسیار گسترش یافته و در واقع به نوعی خرده فرهنگ تبدیل شده است.

این تحقیق  توسط آسوشیتدپرس و به صورت آنلاین روی یکهزار و 465 نفر از کاربران شاغل صورت گرفته است و 18 درصد از شرکت‏کنندگان در این تحقیق اعلام کرده‏اند که به خاطر رفتارهای سهل‏انگارانه و استفاده نادرست از موبایل (مانند بلند حرف زدن، مکالمه با موبایل در فضاهای عمومی وسربسته و ...) سرزنش شده‏اند.

اما "تام ماسبچ" مدیر ویراستاری Yahoo! HotJobs   در این‏باره نظر دیگری دارد به اعتقاد او ، بی‏تفاوتی نسبت به رفتار نامطلوب کاربران در استفاده از دستگاه‏های همراه موجب شده تا دیگران نیز نسبت به این رفتارها برخورد عادی داشته باشند.

وی می‏گوید: ما هر روز بیشتر و بیشتر اشتباهات رفتاری می‏بینیم و بدترین عادت‏ها بلند صحبت کردن در اتوبوس، قطار و یا برقراری تماس تلفنی در زمان استحمام است.

 افرادی که در حال رفتن به مقصدی هستند و عجله دارند اغلب سعی می‏کنند از پاسخ به تماس و یا مکالمه کامل خوداری کنند و این رفتار از سوی تماس‏‏گیرنده بی‏ادبانه تلقی می‏شود در حالی که می‏توانند دلیل آن را به طرف مقابل گفته و توضیح دهند که در جای ثابت برای مثال پشت میز خود در محل کار نیستند.        

گروه خبری GSM: 80 درصد شاغلان نسبت به عادات بد استفاده از تلفن همراه بی‏توجه و سهل‏انگار بوده و این رفتار را عادی تلقی می‏کنند.

به گزارش موبنا، عادات بد استفاده از تلفن‏های همراه در جامعه بسیار گسترش یافته و در واقع به نوعی خرده فرهنگ تبدیل شده است.

این تحقیق  توسط آسوشیتدپرس و به صورت آنلاین روی یکهزار و 465 نفر از کاربران شاغل صورت گرفته است و 18 درصد از شرکت‏کنندگان در این تحقیق اعلام کرده‏اند که به خاطر رفتارهای سهل‏انگارانه و استفاده نادرست از موبایل (مانند بلند حرف زدن، مکالمه با موبایل در فضاهای عمومی وسربسته و ...) سرزنش شده‏اند.

اما "تام ماسبچ" مدیر ویراستاری Yahoo! HotJobs   در این‏باره نظر دیگری دارد به اعتقاد او ، بی‏تفاوتی نسبت به رفتار نامطلوب کاربران در استفاده از دستگاه‏های همراه موجب شده تا دیگران نیز نسبت به این رفتارها برخورد عادی داشته باشند.

وی می‏گوید: ما هر روز بیشتر و بیشتر اشتباهات رفتاری می‏بینیم و بدترین عادت‏ها بلند صحبت کردن در اتوبوس، قطار و یا برقراری تماس تلفنی در زمان استحمام است.

 افرادی که در حال رفتن به مقصدی هستند و عجله دارند اغلب سعی می‏کنند از پاسخ به تماس و یا مکالمه کامل خوداری کنند و این رفتار از سوی تماس‏‏گیرنده بی‏ادبانه تلقی می‏شود در حالی که می‏توانند دلیل آن را به طرف مقابل گفته و توضیح دهند که در جای ثابت برای مثال پشت میز خود در محل کار نیستند.        
home_header