خانهاخبار
مروری بر مهم ترین اخبار دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

مروری بر مهم ترین اخبار دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.
۱۳۹۳/۲/۱۷

اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.

 

image

 

  1. آموزش اجرای بازی و برنامه های اندروید بر روی ویندوز و مک

    شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته اید یک بازی یا اپلیکیشن اندرویدی را بر روی ویندوز یا مک خود اجرا کنید و یا حتی به دلیل نداشتن یک گجت اندرویدی موفق به تست و اجرای اپلیکیشن های دلخواه خود نشده اید. در این پست راهی را معرفی خواهیم کرد که شما به راحتی می توانید تمامی بازی ها و نرم افزارهای اندرویدی را بر روی سیستم عامل خود اجرا کنید.

     

    image

     

  2. قاتل گلکسی اس 5 از راه می‌رسد
     

    شایعات زیادی در مورد گوشی ال جی جی 3 شنیده بودیم اما اینبار این خبر به صورت رسمی منتشر شده است. به گزارش جی اس ام، در کنفرانسی که ال جی برای ارائه گزارش مالی خود ترتیب داده بود، تایید شده است که ال جی جی 3 در سه ماهه اول 2014 ارائه خواهد شد.
     

    قاتل گلکسی اس 5 از راه می‌رسد

     

    عکس گوشی LG G2 

     

  3. آغاز فروش ویژه گیر فیت در جی اس ام

    گیر فیت (Gear Fit) دستبند جدید سامسونگ از امروز در فروشگاه تلفنی و اینترنتی قابل خریداری است. سایت پس از استقبال خوب کاربران در زمینه فروش گلکسی اس 5 با گارانتی اصلی، با ارائه دستبند سلامتی جدید سامسونگ یعنی گیر فیت (Gear Fit)، این محصول منحصر به فرد را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
     
     
    گیر فیت، یکی از بهترین محصولاتی است که آن را به ورزشکاران توصیه می کنیم.​
     
    شما می توانید گلکسی فیت را با قیمت 850 هزار تومان و با گارانتی اصلی از خریداری کنید.
     
     
    این دستبند، که فعلا با گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 3 کار می کند، می تواند تمام اطلاعات حرکتی شما را به گوشی منتقل کند و همچنین با استفاده از آن می توانید نوتیفیکیشن های تماس و پیامک را بررسی کنید و از سایر امکانات آن روی مچ دست خود استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به صفحه معرفی گیر فیت مراجعه کنید یا با شماره 88517670 تماس بگیرید و این محصول را هر جایی که می خواهید دریافت کنید.
     
     
    آغاز فروش ویژه گلکسی فیت در جی اس ام

     
  4. ال جی دعوتنامه‌های مراسم معرفی G3 را ارسال کرد

    نسل سوم گوشی G ال جی، یعنی LG G3 به زودی با ما همراه خواهد شد، این خبر دیگر یک شایعه نیست.
     

    image

     
  5. کاربران اندرویدی، هدف حملات بدافزارهای موبایلی

    سال‌ها است که کاربران کامپیوترهای مک اپل زندگی راحت تری را نسبت به کاربران ویندوز مایکروسافت دارند، زیرا ویندوز همیشه در معرض حمله ویروس‌های مختلف کامپیوتری بوده است.

     

    به گزارش جی اس ام، در نتایج تحقیقی که توسط یک کمپانی امنیتی موبایلی منتشر شده، نشان دهنده این است که در سه ماهه اول 2014 تعداد 277 تهدید جدید ثبت شده است. از این 277 عدد 275 عدد آن مربوط به سیستم عامل اندروید بوده‌اند، در حالی که تنها یکی از آن‌ها مربوط به آیفون بوده است و دیگر تهدیدها مربوط به سیمبین نوکیا بوده‌اند
     

  6. سهم نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید از بازار

    گوگل هر ماه میزان سهم هر کدام از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید خود را ارائه می‌کند. این ماه نیز این کمپانی این میزان را اعلام کرده است.

     

    سهم نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید از بازار



     
  7. عکس‌ها و مشخصات Ascend P7

    به زودی شاهد معرفی نسل بعدی گوشی باریک و زیبای هوآی خواهیم بود، اما پیش از معرفی تعداد زیادی عکس از این گوشی به بیرون درز کرده است. به گزارش جی اس ام، منبع خبری evleaksنهایت سعی خود را کرده تا به همه نشان دهد که این گوشی که Ascend P7  نام دارد چه شکلی خواهد داشت.
     

  8. تریلر بازی Call of Duty: Advanced Warfare با یک سورپرایز منتشر شد +ویدیو

    اگر علاوه بر بازی‌های کامپیوتری طرفدار فیلم‌های سینمایی هستید، این خبر برای شما جذاب خواهد بود. این خبر در مورد نسخه جدید بازی Call Of Duty است.

     

    تریلر بازی Call of Duty: Advanced Warfare با یک سورپرایر منتشر شد+ویدیو


     
  9.  

    در ادامه وعده‌ای که داده بودیم، امروز ویدیویی دیگر از دنیای فناوری را با دوبله فارسی برای شما آماده کردیم، در این ویدیو برنامه‌های ضروری که هر کاربر اندرویدی باید بر روی گوشی موبایل خود داشته باشد را در یک ویدیو به شما نشان می‌دهیم.

     
  10.  

    دقیقا یک ماه پیش در چنین روزی مایکروسافت آخرین نسخه از ویندوزفون را معرفی کرد. ویندوزفون 8.1 ویژگی های گوناگونی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. پیش تر، در پست معرفی ویندوز فون 8.1 و ویژگی های آن این ویژگی ها را برای شما معرفی کرده بودیم. با انجام چند کار ساده می توانید گوشی خود را به روز نگه دارید.


    image


     
  11. ویدیوی طرح مفهومی از تبلیغ آیفون 6

    این روزها بیش از پیش کانسپت هایی از آیفون 6 در سراسر وب مشاهده می کنیم. امروز نیز ویدیوی دیگری از طرح مفهومی تبلیغ آیفون 6 منتشر شد.

    پیش از این نیز ما در در خبر آیفون 6 دو نسخه خواهد داشت، 4.7 اینچی و 5.5 اینچی و همینطور خبر معرفی آیفون 6 با صفحه نمایش بزرگ در مراسم WWDC به احتمالاتی که در زمینه آیفون 6 داده می شود پرداخته بودیم. 

     

    image


     
  12. پنج موردی که اپل باید از HTC One M8 بیاموزد

    پرچمدار جدید اچ تی سی یعنی ام 8 را می توان در حال حاضر خطرناک ترین رقیب برای آیفون دانست. گوشی که بنا بر نظرسنجی ها بیشترین جذب را از سمت کاربران آیفون داشته است. اما اپل برای از دست ندادن هواداران خود باید چه چیزهایی از ام 8 بیاموزد؟ در این پست به 5 مورد اشاره داشته ایم. 



    image

     

  13. ویدیوی دوبله جی اس ام؛مقایسه گلکسی نوت 3 و گلکسی اس 4

    از سری ویدیوهای دوبله‌ ی در این قسمت می توانید مقایسه دو گوشی قدرتمند نوت ۳ و گلکسی اس ۴ را مشاهده کنید.
     
  14. با نصب تولبار الکسا، مطمئن وبگردی کنید

    شاید با نام الکسا در گوشه و کنار وب برخورد کرده باشید. الکسا یکی از سرویس های سایت مشهور آمازون است که پایگاه های اینترنتی را بر اساس بازدید رتبه بندی می کند. این سایت به شما رتبه همه سایت های اینترنتی را نشان می دهد و یکی از بهترین راه های مقایسه پربازدید بودن یک سایت است. برای این کار باید به سایت الکسا مراجعه کنید و نشانی اینترنتی آن را جستجو کنید. اما راه بهتری هم برای فهمیدن رتبه الکسا وجود دارد. نصب تولبار الکسا.
     
    image

     
  15. دانلود مجموعه والپیپرهای مناسب برای آیفون و گوشی های سامسونگ

    اولین بخشی که در یک گوشی به چشم می آید والپیپر یا همان پس زمینه آن است و داشتن یک والپیپر زیبا و جذاب می تواند به جذابیت های گوشی شما بیفزاید. در این پست مجموعه ای از والپیپرهای مناسب برای آیفون و همینطور گوشی های سامسونگ جمع آوری کرده ایم که می توانید آن را به صورت مستقیم از دانلود کنید. 

     

    image

     

  16. ویدیویی از طرح مفهومی Paperfold، تلفن همراه چندوجهی تاشو

    شاید تا به حال به ذهن شما هم رسیده باشد که اگر پشت صفحه موبایل تان نیز صفحه نمایش بود و یا اینکه موبایلتان مانند کتاب قابلیت باز شدن داشت، راحت تر می توانستید با آن کار کنید و کارایی آن بیشتر می شد. اما به نظر می رسد محققان در حال کار بر روی چنین طرحی هستند.
     

    image

     

  17. عکسی از HTC One M8 Mini در سه رنگ منتشر شد

    بعد از معرفی و ارائه HTC One M8 اکنون نوبتی هم که باشد نوبت به نسخه مینی این گوشی رسیده است.

     

    به گزارش جی اس ام، این گوشی از نظر ظاهری مانند برادر بزرگ خودش است، و در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مسی ارائه می‌شود. اما به هرحال این گوشی نام نسخه مینی را با خود یدک می‌کشد و باید انتظار دیدن یک گوشی با امکاناتی متفاوت را داشته باشیم.
     

  18. مایکروسافت به زودی نسخه مینی تبلت سرفیس را معرفی خواهد کرد

    سال 2013 شاهد معرفی نسل دوم تبلت‌های مایکروسافت که آن‌ها به نام Surface می‌شناسیم بودیم. اما مانند هر کمپانی دیگر این کمپانی بزرگ Redmond تصمیم بر این گرفته تا یک نسخه مینی از این تبلت را معرفی کند.

     

    مایکروسافت به زودی نسخه مینی تبلت سرفیس را معرفی خواهد کرد


     

  19. ویدیوی دوبله جی اس ام؛تست ضربه گلکسی تب ۱۰.۱

    در ادامه وعده ای که داده بودیم، امروز ویدیویی دیگر از دنیای فناوری را با دوبله فارسی برای شما آماده کردیم، در این ویدیو تست ضربه و مقومت در برابر سقوط گلکسی تب ۱۰.۱ را در یک ویدیو به شما نشان می دهیم.

     
  20. عکس های جدید منتشر شده از طراحی احتمالی آیفون 6

    در حالیکه روز به روز به زمان معرفی آیفون 6 نزدیک تر می شویم شایعات و عکس های پیرامون این گوشی هر روز بیشتر و قوی تر می شود. 

    در جدیدترین عکس های منتشر شده از این گوشی، به نظر می رسد آیفون 6 دارای صفحه نمایشی بزرگ تر از نسخه قبلی خود بوده و مجهز به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی است. عمده تغییر در آیفون 6، گرد شدن لبه های آن است که باعث نازک تر شدن ضخامت اطراف آن شده است. اگر این طراحی واقعیت داشته باشد شاید بتوان گفت اپل درس های لازم را از طراحی اچ تی سی ام 8 گرفته است. مطلبی که روز گذشته نیز بدان پرداختیم. در زیر عکسی از طراحی احتمالی آیفون در کنار گلکسی اس 5 را مشاهده می کنید. 

     

    image

     

  21. HTC One M8 را در رنگ صورتی ببنید

    به گزارش جی اس ام، منبع خبری evleaks امروز عکسی از گوشی HTC One M8 را منتشر کرده است که این گوشی را در رنگ صورتی نشان می‌دهد. این رنگ از گوشی به احتمال قوی در سال جاری و قبل و یا بعد از معرفی رنگ قرمز گوشی که شایعاتی در مورد آن شنیده شده بود معرفی خواهد شد.

     

    HTC One M8 را در رنگ صورتی ببنید

     

     

    اما این ها مهم ترین اخبار هفته گذشته بودند که در بدان پرداختیم. نظر شما درباره این اخبار چیست؟ به نظر شما مهم ترین اتفاق دنیای موبایل در هفته گذشته چه بوده است؟

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۱
مرسي ممنون

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۱
مارکشو چیکار میکنه اونوقت؟!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۸
قاتل گلکسی اس5 «آیفن6» است. نه ال جی مِل جی. [ذوالفقاری]

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۸
حرکت جالبی بود از جی اس ام . امیدوارم بازم تکرار بشه

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۷
منتظر جی 3 باشید صفحه نمایش 4kو5.5 اینچ دوربین با لنز f2 که تو شب محشره باطری 3200 و بدنه پلی کربنات طوفان به پا خواهد کرد حالا ببینم برندای دیگه حرف واسه گفتن دارن یا نه ؟