فروش بیشتر تبلتهای سامسونگ از آیپد در سه منطقه در سال 2013
در حالی که آیپد اپل در سال 2013 مانند سالهای گذشته توانست عنوان پرفروشترین تبلت سال را از رقبا برباید، سامسونگ در بعضی مناطق توانسته که اپل را پشت سر گذاشته و تبلت بیشتری از آیپد بفروشد.
به گزارش جی اس ام، این آمار و ارقام از Strategy Analytics منتشر شده و نشان دهنده این است که این کمپانی مشهور کرهای توانسته درسه منطقه اروپای شرقی – مرکزی، آمریکای لاتین و آفریقا – خاورمیانه تعداد تبلت بیشتری را از اپل بفروشد. سهم سامسونگ در این سه منطقه از بازار تبلتها به ترتیب 25 %، 22.8% و 18.3% بوده است.
در حالی که سهم آیپد از بازار تبلتهای این سه منطقه به ترتیب عبارت بوده از 22.5%، 22.3% و 17.7%.

شاید در ظاهر تفاوت این دو سهمی که این دو کمپانی از بازارهای تبلتهای این سه منطقه دارند زیاد نباشد اما به هر حال این تفاوت که به نفع سامسونگ است یک پیروزی بزرگ برای این شرکت به حساب میآید. به خصوص اگر بدانید که آیپد از سال 2010 که روانه بازار شد تا به امروز به عنوان پرفروش ترین تبلت دنیا است.
سامسونگ خودش را برای ارائه تبلتهای جدیدش که سری Pro نام دارند آماده می کند، علاوه بر اینکه سامسونگ در سال جاری تبلتهای زیادی را روانه بازار خواهد کرد، ضریب نفوذ بالای اندروید باعث میشود که افراد بیشتر به دنبال خرید محصولی باشند که برای آنها آشناتر است و استفاده سامسونگ از سیستم عامل اندروید در تبلتهایش میتواند به این امر کمک زیادی کند.
شما اگر قصد خرید تبلت داشته باشید به سراغ کدام کمپانی خواهید رفت؟سامسونگ یا اپل؟
منبع: phonearena