خانهاخبار
سه طراحی برای گلکسی نوت 3 پیش بینی می‌شود

سه طراحی برای گلکسی نوت 3 پیش بینی می‌شود

احتمال دارد که شاهد معرفی گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش خمیده نیز باشیم.
۱۳۹۲/۲/۱۱

دو روز قبل در مورد نسل سوم گلکسی نوت با هم صحبت کردیم و به برخی مشخصات احتمالی آن اشاره کردیم، اما امروز یک منبع اعلام کرده که در حال حاضر صحبت بر سر این است که احتمالا سه مدل اولیه از این گوشی ساخته خواهد شد.

 

به گزارش در یکی از این طرح‌ها گلکسی نوت 3 بسیار شبیه به گلکسی اس 4 خواهد بود درست همان اتفاقی که برای نوت 2 رخ داد و از نظر طراحی بسیار شبیه به گلکسی اس 3 بود، می‌توانید عکس احتمالی این طراحی را در شکل زیر مشاهده کنید.
 

image

 

در مدل دیگر احتمالا شاهد یک طراحی جدید خواهیم بود که تا کنون مشاهده نشده است و گوشی از بدنه آلومینیومی ساخته خواهد شد. در مدل سوم احتمال ساخت یک گلکسی نوت با صفحه نمایش خمیده وجود دارد که این یکی از همه جذاب تر است.

 

همانطور که بارها هم گفتیم شایعات پیرامون این گوشی به علت نزدیک شدن به معرفی آن روز به روز بیشتر خواهد شد، اما شما نباید این شایعات را به معنی قطعی شدن یک خبر تلقی کنید اگرچه در بعضی موارد احتمال این وجود دارد که یک شایعه دقیقا همان باشد که یک کمپانی قصد انجام آن کار را دارد.

 

منبع: slashgear

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۴
واسه نوت2 هنوز رقيب انچناني نيمده.ببين نوت3 ديگه چه شود.كلا سامسونگ تركونده.خيلي عالي داره كار ميكنه.همه و همه جا همه عاشق سامسونگ هستم.فقط مغازه داراي برنداي ديگه هستن كه از سامسونگ بد ميگن.نوت عالي هست.نوت3 با امكانات رويايي ميخواد بياد

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۳
خوبه!ولی من اگه خدا بخواد یه اس4 می خرم.چون این گوشی همانطورکه ازنامش پداست(Note)برای یادداشت برداریه وبرای بقیه به نظرم کاربرد نداره.بجزعلاقه مندان...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
Mire !!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
باز هم بد سليقه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
هیچ کس نیمیتواند پیش بینی کند