خانهاخبار
30 عکس برگزیده انتخاب شدند؛ اکنون شما رای بدهید

30 عکس برگزیده انتخاب شدند؛ اکنون شما رای بدهید

۳۱ فروردین ۱۳۹۲

برای مشاهده کیفیت بهتر هر عکس بر روی عکس‌ها کلیک کنید.

 

در طول برگزاری مسابقه در حدود 1200 عکس برای ما ارسال شد، ما تلاش کردیم تا بهترین عکس‌ها را ازبین تمامی عکس‌ها انتخاب کنیم، برای انتخاب 30 عکس برگزیده 3 بار این غربال را توسط کارشناسان انجام دادیم و در نهایت عکس‌های زیر را به عنوان بهترین عکس‌ها تشخیص دادیم.

 

درست است که عکس‌های بعضی از دوستان انتخاب نشد، اما از تمام کسانی که در این مسابقه شرکت کردند کمال تشکر را دارد و ما قدر زحمات تمام کسانی که عکس ارسال کردند را می‌دانیم.

 

اکنون شما می‌توانید به عکس منتخب خود رای بدهید تا 6 نفر برنده مسابقه انتخاب شوند (در هنگام رای دادن به عکس‌ها دقت کنید تا اشتباها به عکس دیگری رای ندهید).

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (93 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
من خودم اصلا یادم رفت که تو این مسابقه شرکت کردم و خودمم به خودم رای ندادم. ولی وقتی میبینم عکسم بدون هیچ کمکی هفتم شده خوشحال شدم. آخه عکس پل اونم همچین پلی وقی 10 میگیره دیگه من نمیدونم چی باید بگم.اگر موضوع طبیعت بهار بود دیگه خزون چکتره بود .میگفتین از نهارخوران عکس میزاشتیم .به برنده ها تبریک میگم ولی اونایی که برنده نشدن خیلیاشون عکساشون بهتر بود ولی احتمالا رفیق رفقاشون کمتر بودن .(ولی تو عکس اول حداقل تار عنکبوتا رو بر میداشتن بهتر بود )

مهمان

۱۳۹۲/۲/۷
با سلام و عرض واقعاً خسته نباشید لطفا دوستان به عکسها توجه کنن حدود 10 تا از عکسها اصلا ربطی به موضوع مسابقه نداره. من موندم gsm چه کسی رو مامور کرده که 30 تا عکس بین اون همه عکس انتخاب کنه؟؟؟ متاسفم

مهمان

۱۳۹۲/۲/۶
سلام به نظر من اين مسابقه جالبي بود ولي خب بعضي عكس ها بي ربط بودند.ولي من از همه بيشتر از عكس اقاي مشهدي خوشم اومد .چون عكس ايشون يه زاويه ديد جالب داشت و اميدوارم ايشون برنده مسابقه بشن.اقاي مشهدي واقعا خسته نباشين.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۶
********* من یه عکس پانورما 360 کامل به صورت گوی ( شبیه چشم ماهی یا همون لنز ماهی) فرستادم نذاشتن خودشم از ساحل و مسافرت مردم ******* شما به عنوان یه بیننده از بین اینا و عکس من کدوم رو انتخاب میکردین من قبلا هم نظر داده بودم ( این که بین همه عکسا رقابت بذارین تا ملت خودشون انتخاب کنن و...) حالا اگه به عکس من مثلا : رای میدین +++++++++++++++++++++++ اگه موافقین و به ماله من رای بدین مثبت بذارین (نوع و ابتکار و ربط داشتن به موضو رو هم میگم) چاکر همتون (حسام.ک)

09131698087

۱۳۹۲/۲/۶
عكس اقاي علي بهادري از همه قشنگ تره

پیشنهاد سردبیر