خانهاخبار
کدام تبلت‌های اندرویدی محبوب‌ترند؟

کدام تبلت‌های اندرویدی محبوب‌ترند؟

محبوب‌ترین تبلت‌ها باز هم مربوط به سامسونگ هستند.
۲۴ فروردین ۱۳۹۲

همانطور که می‌دانید تبلت‌های اندرویدی بر خلاف آی‌پد از تنوع زیادی برخوردارند و در سایزها و طرح‌ها، با امکانات سخت افزاری متفاوتی ارائه شده‌اند، اما سوال اینجا است که کدام تبلت‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

 

به گزارش یک منتشر کننده اپلیکیشن با نام Animoca تست جالبی را بر روی یک میلیون تبلتی که از نرم افزار این شرکت استفاده می‌کنند انجام داده است و نتایج جالبی به دست آورده است و اعلام کرده که کدام تبلت‌ها محبوب‌تر و پر استفاده تر از بقیه هستند.

 

بر طبق این نتایج Galaxy Tab 2 با 11.8 درصد از سهم مارکت محبوب‌ترین تبلت شناخته شد، رتبه دوم نیز مربوط به گلکسی تب 10.1 است و در رتبه‌های بعدی دو تبلت آمازونی قرار دارند.

 

در همین راستا یک تحقیق دیگری که توسط Localytics در حجم بیشتری انجام شده بود تقریبا نتایجی به همین صورت را شامل شده بود. در این تحقیق گلکسی تب 2 باز هم رتبه اول را به دست آورد و در رتبه دوم کیندل فایر قرار دارند.

 

image

 

همانطور که می‌بینید باز هم تنها کسی که به رتبه اول تکیه کرده کسی نیست جز سامسونگ!

 

منبع: phonearena



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (44 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۷
واقعا" اینقدر خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
چقدر طرفدارای اپل عده ای و بی شخصیت هستن

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
به نظر من سامسونگ پیشرفت قابل توجهی چه از لحاظ سهم بازار و چه از لحاظ تولید محصول با کیفیت و اقتصادی تونسته رقبای دیگه رو پشت سر بزاره . این نشون میده چه مدیریت قوی در راس این برند قرارداره.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
واقعا چقدر طرفدارای اپل عقده ای هستن.حال ادم بد میشه.خبر سامسونگ هست در مورد اندروید هست طرف امده فحش داده به طرفدارای سامسونگ و برند سامسونگ..یا اون یکی امده میگه ایپد فلان هست.اخه آی شیپ تو خبر رو خوندی که کامنت گذاشتی؟؟اونایی که میگن این سایت طرفداره سامسونگه همشون یکی هستن.به زمان کامنت دادنشون توجه کنید.اخه باهوش نمیدونی دون این سایت معروف هست به apple.ir نه اینکه طرفداری از سامسونگ بکنه!!!!!!1این خبر رو هم همه سایتای جهانی منعکس کردن.بدبخت جی اس ام چه گناهی کرده که سامسونگ ابر برند جهان شده و برترین هارو همیشه میزنه؟؟؟عزیزم حقیقت همیشه تلخ هست.سامسونگ به غولی تبدیل شده که دیگه برندای دیگه خواب رسیدن به اون رو نمیکنند

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
یه باره اسم سایتو بزارید سامسونگ.ir خودتونو راحت کنید دیگه از این همه برند هر روز خبرهای زیاد و جدیدی منتشر میشه نمیزارن تا یه خبر از سامسونگ میشه به سرعت نور تو سایت میزارن

پیشنهاد سردبیر