خانهاخبار
آمازون نیز گوشی موبایل می‌سازد

آمازون نیز گوشی موبایل می‌سازد

شرکت Foxconn گوشی‌های آمازون را تولید می‌کند
۲۹ آذر ۱۳۹۱

از سال 2007 آمازون با تولید کیندل فایر وارد گوی رقابت سخت افزاری شد. از آن زمان این شرکت چندین مدل از این تبلت را تولید کرد و همچنین شایعه شده که این شرکت قصد تولید گوشی مخصوص خود را نیز دارد.

 

به گزارش شایعاتی پخش شده که نشان می‌دهد شرکت بزرگ تولید کننده قطعات Foxconn گوشی شرکت آمازون را تولید خواهد کرد و در ابتدای کار 5 میلیون دستگاه گوشی از سوی آمازون سفارش داده شده است.

 

بر اساس گزارش خبر اقتصادی تایوان شرکت Foxconn قرار داد تولید گوشی‌های آمازون را برنده شده است و گفته  می‌شود که قیمت هر گوشی چیزی در حدود 100 تا 200 دلار است.

 

به نظر نمی‌آید میزان سفارش آمازون یعنی 5 میلیون دستگاه خیلی زیاد باشد در حالی که اپل تنها در 3 روز اول ارائه آیفون 5 سه میلیون از این گوشی را به فروش رساند.

 

احتمال ارائه این گوشی در 3 ماه دوم تا 3 ماهه سوم 2013 خواهد بود که این یک بازه زمانی طولانی است اما احتمال اینکه این زمان با معرفی گوشی‌های رقیب کاهش پیدا کند وجود دارد.

 

image

 

آمازون این گوشی را به صورت جهانی معرفی خواهد کرد اما به نظر می‌آید که میزان 5 میلیون دستگاه برای ارائه جهانی کافی نباشد و به احتمال زیاد این سفارش یک سفارش اولیه است و ادامه دار خواهد شد.

 

منبع: Slashgear



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-fold-gsm-ir
مشخصات فنی نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر

نسل جدید گوشی تاشو گوگل به نمایشگر‌های بزرگی مجهز خواهد شد که روشنایی آن به طور چشمگیری افزایش داشته است.  

بیشتر بخوانید
نسخه وب نقشه‌های اپل عرضه شد: نقشه‌های گوگل حالا یک رقیب جدی دارد

از امروز می‌توانید نقشه‌های اپل را در وب تجربه کنید، بدون اینکه اپلیکیشن اپل مپز را باز کنید یا اینکه مک یا آیفون داشته باشید. نقشه‌های اپل حالا در رایانه‌های ویندوزی هم در وب کار می‌کنند؛ موضوعی که موجب فراگیرتر شدن نقشه‌های اپل می‌شود و حالا دیگر باید گوگل در این خصوص احساس خطر کند.

بیشتر بخوانید
مینگ چی کو: آیفون ۱۷ اسلیم بالارده‌ترین آیفون نخواهد بود

تحلیل‌گر معتبر دنیای فناوری امروز مشخصات آیفون ۱۷ اسلیم را گزارش داده که با توجه به مشخصاتی که او ادعا کرده، آیفون ۱۷ اسلیم بالاترین مشخصات را نخواهد داشت، بلکه روی طراحی آن تمرکز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نظرات (5 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۳۰
آمازون هم آندروییدمیزنه پس نمیتونه رقیب اپل باشه

مهمان

۱۳۹۱/۹/۳۰
Ba vojod brandi msl HTC amazon shanci nadare.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۹
به نظظره من نویسنده این مطلب طرفداره کامل اپل هست و گوشیش ایفون هست...از متن میشه فهمید جانب داریو

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۹
امازون یک رقیب سخت برای اپل هست..کار اپل دشوار تر از قبل شد

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۹
ا ول

پیشنهاد سردبیر