خانهاخبار
زنگ موبایل شما را وادار به صحبت می کند .

زنگ موبایل شما را وادار به صحبت می کند .

هر گاه قطعۀ موسیقی خاصی ر ا می شنوید که شما را به یاد جایی یا خاطره ای می اندازد این مطلب به سرعت شما ، مجبور به تماس با ........
۲۷ آذر ۱۳۸۵
هر گاه قطعۀ موسیقی خاصی ر ا می شنوید که شما را به یاد جایی یا خاطره ای می اندازد این مطلب به سرعت شما ، مجبور به تماس با افرادی که در آن خاطره وجود داشتند ، می کند .
به گزارش گروه خبری GMS ، طبق تحقیقات اخیری که توسط نوکیا انجام شده است ، ارتباط دقیق و خاصی ما بین افراد و زنگ و ملودی گوشی هایشان وجود دارد و به نحوی این موسیقی شما را وادار به صحبت می کند .
بنابر گفتۀ مسئولان این طرح در شرکت نوکیا ، موسیقی برروی احساس و روان آدمی تأثیر می گذارد با آزمودن و تحقیق این طرح در هفت کشور مختلف نتایج همگی این نظریه را تأیید می کنند که شما با شنیدن موسیقی دلخواهتان دوست خواهید داشت ، احساستان را با مکالمه با دیگران به مشارکت گذارید اکثر جوامع مورد آزمون دوست داشته اند پس از شنیدن موسیقی خاطره انگیزشان به دوستان قدیمی زنگ بزنند . 45 درصد از مردم هندی و یک چهارم مردم فرانسوی در این طرح این مطلب را تأیید نمودند .
7/10 درصد از افراد و اکثراً آقایان علاقمند به تماس همکاران قدیمی بودند و در مجموع آقایان بیشتر از خانم ها نتایج این تحقیق را تأیید کرده اند . این تحقیقات در سپتامبر سال 2006 در کشورهای چین ، مصر ، فرانسه ، انگلیس ، هند ، مکزیک و آمریکا که بیش از هزار نفر در آن شرکت داشته اند ، انجام گردید .


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید