گروه خبری GSM: مشتركان تلفن ثابت در صورت وجود مزاحمت تلفنی میتوانند علاوه بر مراجعه به مراكز مخابراتی خود، به مراكز مخابرات بعثت، پیروزی، شهید فرد اسدی، و شهید مطهری مراجعه كنند.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی شركت مخابرات استان تهران با اعلام این مطلب افزود: ایجاد هر گونه مزاحمت عمومی یا سهوی به وسیله تلفن از طریق هر فرد یا گروه در هر رده سنی برای مشتركان دیگر مزاحمت تلفنی نامیده میشود. تشخیص مزاحمت تلفنی با شركت مخابرات است، بنابراین مشاهده شماره مخاطب در نمایشگر تلفن به منزله كشف مزاحمت تلفنی نمیباشد.
بر اساس همین گزارش مشتركان تلفن ثابت در صورت وجود مزاحمت تلفنی میتوانند با ارایه آخرین قبض پرداختی تلفن و كارت شناسایی معتبر به مراكز مخابرات بعثت در محدوده اتوبان بعثت، جنب ترمینال جنوب، مركز مخابرات پیروزی در محدوده خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه و مركز مخابرات شهید فرد اسدی در محدوده خیابان آزادی بعد از استاد معین و نیز مركز مخابرات شهید مطهری در خیابان ولی عصر مابین خیابان شهید بهشتی و شهید مطهری جنب بیمارستان 503 ارتش مراجعه و فرم درخواست كشف مزاحمت تلفنی خود را ارایه و اعلام كنند.
بنا بر این گزارش، مشتركان برای درخواست كشف مزاحمت تلفنی تلفن همراه اول و اعتباری نیز میتواند به نشانی میدان ونك، خیابان ونك، نرسیده به اتوبان كردستان، برج همراه، طبقه 12 و شركت ایرانسل به نشانی بلوار آفریقا بعد از پل میرداماد، بنبست آناهیتا، برج امین، پلاك 5 و نیز موبایل تالیا به نشانی خیابان مطهری، خیابان كوه نور، خیابان هفتم، شماره 51، مجتمع صنعتی رفسنجان مراجعه كنند.
شایان ذكر است بر اساس قانون اصلاح تبصره دو ماده 14 قانون تاسیس شركت مخابرات ایران، در پی كشف مزاحمت تلفنی، تلفن خاطی برای بار اول به مدت یك هفته همراه با اخطار كتبی قطع شده و برقراری ارتباط مستلزم پرداخت هزینههای مربوط خواهد بود، برای بار دوم ارتباط تلفنی به مدت 3 ماه و در مرتبه سوم شركت، ارتباط تلفنی را به طور دایم قطع و اقدام به جمع آوری منصوبات تلفن نموده و ودیعه مربوط به مشترك را پس از تسویه حساب مسترد خواهد كرد.گروه خبری GSM: مشتركان تلفن ثابت در صورت وجود مزاحمت تلفنی میتوانند علاوه بر مراجعه به مراكز مخابراتی خود، به مراكز مخابرات بعثت، پیروزی، شهید فرد اسدی، و شهید مطهری مراجعه كنند.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی شركت مخابرات استان تهران با اعلام این مطلب افزود: ایجاد هر گونه مزاحمت عمومی یا سهوی به وسیله تلفن از طریق هر فرد یا گروه در هر رده سنی برای مشتركان دیگر مزاحمت تلفنی نامیده میشود. تشخیص مزاحمت تلفنی با شركت مخابرات است، بنابراین مشاهده شماره مخاطب در نمایشگر تلفن به منزله كشف مزاحمت تلفنی نمیباشد.
بر اساس همین گزارش مشتركان تلفن ثابت در صورت وجود مزاحمت تلفنی میتوانند با ارایه آخرین قبض پرداختی تلفن و كارت شناسایی معتبر به مراكز مخابرات بعثت در محدوده اتوبان بعثت، جنب ترمینال جنوب، مركز مخابرات پیروزی در محدوده خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه و مركز مخابرات شهید فرد اسدی در محدوده خیابان آزادی بعد از استاد معین و نیز مركز مخابرات شهید مطهری در خیابان ولی عصر مابین خیابان شهید بهشتی و شهید مطهری جنب بیمارستان 503 ارتش مراجعه و فرم درخواست كشف مزاحمت تلفنی خود را ارایه و اعلام كنند.
بنا بر این گزارش، مشتركان برای درخواست كشف مزاحمت تلفنی تلفن همراه اول و اعتباری نیز میتواند به نشانی میدان ونك، خیابان ونك، نرسیده به اتوبان كردستان، برج همراه، طبقه 12 و شركت ایرانسل به نشانی بلوار آفریقا بعد از پل میرداماد، بنبست آناهیتا، برج امین، پلاك 5 و نیز موبایل تالیا به نشانی خیابان مطهری، خیابان كوه نور، خیابان هفتم، شماره 51، مجتمع صنعتی رفسنجان مراجعه كنند.
شایان ذكر است بر اساس قانون اصلاح تبصره دو ماده 14 قانون تاسیس شركت مخابرات ایران، در پی كشف مزاحمت تلفنی، تلفن خاطی برای بار اول به مدت یك هفته همراه با اخطار كتبی قطع شده و برقراری ارتباط مستلزم پرداخت هزینههای مربوط خواهد بود، برای بار دوم ارتباط تلفنی به مدت 3 ماه و در مرتبه سوم شركت، ارتباط تلفنی را به طور دایم قطع و اقدام به جمع آوری منصوبات تلفن نموده و ودیعه مربوط به مشترك را پس از تسویه حساب مسترد خواهد كرد.