خانهاخبار
رونمایی نخستین گوشی چهارهسته‌ای دنیا با دوربین 10 مگاپیکسلی از سوی ال جی + عکس

رونمایی نخستین گوشی چهارهسته‌ای دنیا با دوربین 10 مگاپیکسلی از سوی ال جی + عکس

۲۱ تیر ۱۳۹۱

شرکت کره ای ال جی از گوشی جدیدی رونمایی کرده که از تراشه چهار هسته ای بهره می برد و دارای دوربین 10 مگاپیکسلی است.
به گزارش موبنا، جدیدترین گوشی ال جی L9 نام دارد و بر پایه معماری Cortex-A15 ساخته شده و از پردازشگر گرافیکی قدرتمندی بهره می برد.


صفحه نمایش این گوشی True HD-IPS است و از دوربین 10 مگاپیکسلی بهره می برد.

 

image


درباره سایز صفحه نمایش این گوشی اطلاعی داده نشده، اما بر اساس تصاویری که از این گوشی منتشر شده دارای صفحه نمایشی به بزرگی Galaxy Nte یا Galaxy SIII است و از آنجا که این گوشی تقریبا همزمان با آی فون اپل به بازار خواهد آمد انتظار می رود گوشی پیشرفته ای باشد که توان رقابت در بازار را داشته باشد. اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی منتشر نشده است.

شرکت ال جی در سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس شد. سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت سال ۱۹۶۲ اولین تلفن کره ای، سال ۱۹۶۵ اولین یخچال کره ای، ۱۹۶۶ اولین تلویزیون سیاه و سفید کره‌ای و ۱۹۶۸ اولین تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت. ال جی سال ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس کرد. با هدف پیشرفت، این شرکت در ژانویه ۱۹۹۲ با گلدستار و گلدات ارتباطات ادغام شده و نام شرکت سال ۱۹۹۵ از گلدستار به ال جی الکترونیک تغییر کرد. پس از ادغام و سیر تحولات در سال ۱۹۷۸ با صادراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب کرد. به دنبال این موفقیت در سال ۱۹۹۱ با صادرات دو میلیارد دلار لوازم خانگی مقام نخست را در کره کسب کرد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (92 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۳
mahze etelaatetoon begam in axe gushie windows phone lg hast be name OPTIMUS 7 darzemn too sanat LG 30sal zoodtar az SAMSUNG boode

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۸
عزیزم برو تو گوگل سرچ کن رطبه ال جی و تو دنیا از لحاظ خلاقیت می بینی از دید کارشناسان از چیزی که خبر نداری بی خود و بی جا حرف نزن چرا مردم و گمراه می کنی ,.! دوستانی که در مورد خلاقیت ال جی سرچ کردن آیا ندیدن ال جی.اولین دو هسته ای جهان و زد آیا ندیدن اولین چهار هسته ای جهان و زد آیا ندیدن اولین گوشی سه بعدی جهان و زد و غیره.... پس دوست من شمایی که از تکنولوژی چیزی نمی دونی بی خود مردم و بدبین نکن با اون نظر مسخرت که از نظر یک آدم عاقل کاملا بی معنی ,دوستان آیا حرف من دروغ بود یا حرف این دوستمون مهمان؟

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۸
عزیزان من ال جی بهتره بره همون یخچال فیریزر بسازه با توکفش بزرگترا نکنه تا وقتی ابل واچ تی سی هستن ادم دیوانس ال جی بخره اگرم بحث این که چ شرکتی اول 1چیزی ابداع میکنه باید ب سمع و نظرتون برسونم ک اون برند قطعا سامسونگ اخه کی ال جی رو تو صنعت تلفن همراه را میده بعدشم الان برفروش ترین گوشی ها برای شرکت نوکیا وسامسونگ یکم مطالعه بد نیست مجبوری کامنت بیخود بذاری

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۷
ptimus 4x optimu3dفقط .اولین گوشی چهار هسته ای جهان و ال جی زد اولین دو هسته ای جها ن و ال جی زد اولین گوشی سه بعدی جهان و ال جی زد و غیره... من می خوام بدونم با وجود این همه کاری که ال جی انجام داده که خیلی هاش هم نگفتم سامسونگ و سایر برندها چه حرفی برای گفتن دارن .البته سامسونگ فروشش خوب بوده ..حالا من می خوام یه نظر سنجی کنم دو ستان از نظر شما نوآوری و جایزه اوردن در بزرگترین نمایشگاهای جهان مهم یا فروش بیشتر . لایک کنید

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۷
برای اون کسی که میگه LG برندیست توصیم اینه که دهنشو ببنده بره همون سام نمیدونم چی چی رو بخره

پیشنهاد سردبیر