خانهاخبار
انتشار مشخصات تبلت شرکت گوگل توسط وبلاگ گیزموندو

انتشار مشخصات تبلت شرکت گوگل توسط وبلاگ گیزموندو

۶ تیر ۱۳۹۱

ماه ها است که اخبار مختلفی از ساخت تبلت گوگل به گوش میرسد و همه منتظر بودیم تا چهارشنبه این هفته در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت، شاهد معرفی رسمی آن باشیم. اما گوگل موفق نشد مانند مایکروسافت، مشخصات تبلت اش را تا لحظه آخر مخفی نگه دارد و حالا می توانید با اطمینان نسبتا بالایی با این تبلت آشنا شوید.

 
این یک تبلت ۷ اینچی است با پردازشگر تگرا ۳ انویدیا که با اندروید جیلی بیلی کار خواهد کرد و قرار است از ماه آینده میلادی وارد بازار بشود.
 
به گزارش نارنجی، امروز دفتر استرالیای وبلاگ گیزمودو، توانسته به اسناد آموزشی این محصول دست پیدا کند و تقریبا تمام اطلاعات مربوط به این تبلت در آن مشخص شده است. گجت جدید گوگل Nexus 7 نام دارد و در واقع توسط شرکت ایسوس برای گوگل ساخته شده است. چیزی که قبلا هم آن را می دانستیم.
 
پردازشگر آن 1.3GHz چهار هسته ای تگرا ۳ انویدیا است و کارت گرافیک آن ۱۲ هسته ای جی فورس به همراه ۱ گیگابایت رم خواهد بود. این تبلت در دو ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.
 
نکسوس 7 گوگل به ان اف سی و سرویس گوگل والت هم مجهز است و اگر سراغ نمایشگر بروید متوجه می شوید از نوع IPS با زاویه دید ۱۷۸ درجه است و رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل می باشد.
 
یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی هم در جلو قرار گرفته و باطری هم ۹ ساعت کار می کند. اما قیمتی که در مورد این تبلت ذکر شده ۱۹۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایتی و ۲۴۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی است. ضمن اینکه در مدارک لو رفته، ذکر شده که این نخستین دستگاهی خواهد بود که اندروید جیلی بیلی را به همراه دارد.
 
حالا تقریبا با اکثر مشخصات اصلی تبلت گوگل هم آشنا شدیم و اگر همه چیز درست باشد، این محصولی است که با قیمت ارزان اش تصمیم گرفته به رقابت با دیگر تبلت ها وارد بشود و از همه مهمتر بازار کیندل فایر آمازون را هدف گرفته است. حالا که خود گوگل هم تبلت خودش را معرفی می کند، به نظر شما چه اتفاقی برای فروش بقیه تبلت های اندرویدی از دیگر شرکت ها و البته آی پد و سرفیس خواهد افتاد؟
 


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (10 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۱/۴/۸
شتاب دهنده ی گرافیکی این تبلت 12 هسته ای هست که در متن به درستی ذکر شده

مهمان

۱۳۹۱/۴/۸
dost dashtam in matlabooooo

مهمان

۱۳۹۱/۴/۷
salam...az modire site darkhast daram mahsoolate sakhte iran ro ham support kone....vaghean kheyli bade ke ma be talashe mardome khodemoon arzeshi nemidim...harcheghadr ham in mahsoolat zayif bashan baz ham sakhte iranan....va vaghean age hemayat haye mardom poshteshoon bashe hata ehtemal dare too bazare jahani ham baese eftekhare iran beshan....khodaro chi didin...shayad inha shodan apple htc samsung va...vaghean yekami fek konin ba vojoode inke momkene mahsoolate kheyli zayifi bashan vali liaghatesho daran ke baresi beshan!.....kasayi ke movafeghan + bedan lotfan ta shayad residegi beshe

مهمان

۱۳۹۱/۴/۷
فرقش با HTC ONE X فقط تو اندازه صفحه و سی پی یوشه ( 1.5 درمقابل 1.3 ) . گوگل خسته نباشی حداقل یه کم از مایکروسافت یاد میگرفتی

مهمان

۱۳۹۱/۴/۷
اقا این مطلب را درست کن کار ت گرافیک 12 هسته ای یا دوهسته ای اخه ادم خندش می گیره 12 هسته

پیشنهاد سردبیر