خانهاخبار
Call center همراه اول، تا 6 ماه آینده راه اندازی می شود

Call center همراه اول، تا 6 ماه آینده راه اندازی می شود

گروه خبری GSM :معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار از راه اندازی Call cente (مرکز تماس مشتریان) اپراتور اول طی 6 ماه آینده خبر داد.
۱۳۸۶/۱۲/۲۳

گروه خبری  :GSMمعاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار از راه اندازی  Call center (مرکز تماس مشتریان) اپراتور اول طی 6 ماه آینده خبر داد.

محمد مهدی عطوفی در گفت و گو با موبنا اظهار داشت:در حال حاضر مرکز تماس مردمی 09990 پاسخگوی تماس مشترکان مخابرات ایران است که مشترکان همراه اول نیز در صورت هرگونه شکایت و کسب اطلاعات می توانند با این مرکز تماس بگیرند.
وی با بیان اینکه در مرکز 09990 بالغ بر 30 نفر پرسنل مشغول فعالیت هستند افزود:تا زمانی که
Call center همراه اول به صورت مجزا فعال شود این مجموعه تقویت می شود تا پاسخگوی تماس مشترکان همراه اول نیز باشد.
عطوفی با تاکید بر اینکه راه اندازی
Call center همراه اول مستلزم راه اندازی مرکز بیلینگ هوشمند است یادآور شد:سیستم یکپارچه بیلینگ و Call center باید توسط شرکت صاایران به عنوان پیمانکار این پروژه اجرایی شود که به دلایلی به طول انجامیده است.
وی اظهار امیدواری کرد که از اینکه طی 6 ماهه اول سال 87 این سیستم به صورت یکپارچه به بهره برداری برسد و یادآور شد:برای مشترکان همراه اول 35 مرکز خدمات مشتریان (
Call center ) در نظر گرفته شده است.
مدیران شرکت ارتباطات سیار افتتاح
call center را اوایل سال 86 وعده داده بودند.
با افتتاح این مركز به نیازهای مشتركان از جمله قیمت، تعداد تماس‌های گرفته شده و برخی خدمات دیگر كه اكثر اپراتورها به مشتركان ارایه می‌دهند، پاسخ داده می‌شود.
به گفته کارشناسان در زمان حاضر شماره تماس ‌٠٩٩٩٠ به تنهایی پاسخگوی نیاز مشتركان اپراتور اول نیست.

گروه خبری  :GSMمعاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار از راه اندازی  Call center (مرکز تماس مشتریان) اپراتور اول طی 6 ماه آینده خبر داد.

محمد مهدی عطوفی در گفت و گو با موبنا اظهار داشت:در حال حاضر مرکز تماس مردمی 09990 پاسخگوی تماس مشترکان مخابرات ایران است که مشترکان همراه اول نیز در صورت هرگونه شکایت و کسب اطلاعات می توانند با این مرکز تماس بگیرند.
وی با بیان اینکه در مرکز 09990 بالغ بر 30 نفر پرسنل مشغول فعالیت هستند افزود:تا زمانی که
Call center همراه اول به صورت مجزا فعال شود این مجموعه تقویت می شود تا پاسخگوی تماس مشترکان همراه اول نیز باشد.
عطوفی با تاکید بر اینکه راه اندازی
Call center همراه اول مستلزم راه اندازی مرکز بیلینگ هوشمند است یادآور شد:سیستم یکپارچه بیلینگ و Call center باید توسط شرکت صاایران به عنوان پیمانکار این پروژه اجرایی شود که به دلایلی به طول انجامیده است.
وی اظهار امیدواری کرد که از اینکه طی 6 ماهه اول سال 87 این سیستم به صورت یکپارچه به بهره برداری برسد و یادآور شد:برای مشترکان همراه اول 35 مرکز خدمات مشتریان (
Call center ) در نظر گرفته شده است.
مدیران شرکت ارتباطات سیار افتتاح
call center را اوایل سال 86 وعده داده بودند.
با افتتاح این مركز به نیازهای مشتركان از جمله قیمت، تعداد تماس‌های گرفته شده و برخی خدمات دیگر كه اكثر اپراتورها به مشتركان ارایه می‌دهند، پاسخ داده می‌شود.
به گفته کارشناسان در زمان حاضر شماره تماس ‌٠٩٩٩٠ به تنهایی پاسخگوی نیاز مشتركان اپراتور اول نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)