خانهاخبار
با ارزش ترین برندهای جهان کدام ها هستند؟ + جدول

با ارزش ترین برندهای جهان کدام ها هستند؟ + جدول

۱۳۹۱/۳/۱۱

مطالعه سالانه نام های تجاری توسط  موسسه بازار سنجی میلوارد برون نشانگر آن است که اپل برای دومین سال متوالی توانسته برترین نام تجاری جهان را ازآن خود کند.

 

image

به گزارش از ارنا، طبق  این لیست، ارزش نام تجاری اپل در سال 2012 به حدود 183 میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته 19 درصد رشد داشته.

به گزارش جی ای ام، اپل در حالی در صدر جدول قرار گرفته که در 10 رتبه اول این لیست همه نام ها تجاری به غیراز کوکا کولا، مالبرو و مکدونالد جزو شرکتهای ارتباطی و فناوری هستند. که مهر تاییدی است از تمایلات کنونی به بخش فن آوری تلفن های همراه.

دیگر تغییر چشمگیردر 100 رتبه اول مربوط می شود به فیس بوک که به لطف عرضه شدنش در بورس توانسته 16 رتبه ترقی و به رتبه نوزدهم ارتقا پیدا کند و ارزش نام تجاری خود را به مبلغی معادل 33 میلیارد دلار برساند.

به غیر از گوگل هر 8 رتبه اول این لیست به طرز عجیبی همانند ده هشتاد میلادی است یعنی درست زمانی که آی بی ام و اپل برای بدست گرفتن بازار نو ظهور کامپیوتر به شدت با یکدگر رقابت می کردند.

در این لیست دو شرکت دیگر تولید کننده تلفنهای هوشمند یعنی سامسونگ و سونی نیزقرار گرفته که به ترتیب رتبه های 55 و 69 را به خود اختصاص داده اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (66 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۷
کسی که این نظر رو دادفنه ه درساعت 15:53:53- 1391/3/21 چرت گفته

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۵
اونجا اومدی سه متر مشخصات اس3 رو نوشتی که مثلا بیای بگی بلدیا اولا امولد نه او آمو ال ای دی دوما دوربینهای سامسونگ که در برابر اپل چیزی نیست سوما میگی اس3 cpuش چهار هسته اییه که طبق تستی که اینتل (که نه واسه اپل cpu میزانه نه واسه گوشی های اندرویدی) داد نشون داد واسه سیستم عاملی مثل اندروید cpu که بتونه بهترین عمل کرد و بیشترین سرعت قابل مصرف رو داشته باشه 1 dual core هست پس اون cpu چهار هسته ایش هم فقط مصرف برق رو زیاد میکنه  چهارما سامسونگ از کی تو صنعت موبایل معروف شد از زمان ورود gs که اونام کپ کپ کپ ایفون 4 بود و سخن آخر:اگه پول داشتن برتر حقیقی را نداریم حداقل برتر بودنش را قبول کنیم

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۱
اگه جرات دارید سرمایه شرکت ها رو بزارید: تا پایان 2011: اپل: 116 میلیارد دلار آی بی ام : 116 م د گوگل : 72 میلیارد (البته به غیر از یوتوب و موتورولا که گوگل خرید) سونی: 167 میلیلرد اچ تی سی: 6.5 میلیارد ال جی: 62 میلیارد و در انتها سامسونگ : 382 میلیارد

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۱
مغزتونو کار بندازین میبینین که این آمار هیچ ربطی به برتری کمپانی ها نداره این مربوط میشه به ارزش که همون قیمت محصولاته که اپل معروفه به گرونفروشی

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۰
متاسفم برای طرفدارای بی ادب اپل.ننگ باد بر طرفدارای اپل که ابروی هر چی ایرانیو بردن.عقده ای هستین دیگه