خانهاخبار
اعلام تعرفه های اپراتور «رایتل»

اعلام تعرفه های اپراتور «رایتل»

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱

گروه خبری GSM: هزینه خدمات دیتا هر كیلو بایت استفاده در ساعات پیك دو ریال و هزینه درساعت خارج از پیك یك ریال است. همچنین هزینه هر پیام سرویس چندرسانه‌ای ۴۰۰ ریال است.

مدیر كل برند ارتباطات رایتل تاكید كرد: تعرفه سرویس‌های این اپراتور كه خدمات آن‌ها به مشتركین ارائه شده است، مشخص شده است.

شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعرفه‌های سیم كارت‌های رایتل اظهار كرد: تعرفه سیم‌كارت‌های رایتل پیش‌تر نیز ارائه شده است كه بر اساس آن هزینه هر دقیقه مكالمه داخل شبكه ۵۲.۵ ریال و هزینه هر دقیقه مكالمه خارج از شبكه ۶۲.۵ ریال است.

وی افزود: هزینه خدمات دیتا هر كیلو بایت استفاده در ساعات پیك دو ریال و هزینه درساعت خارج از پیك یك ریال است. همچنین هزینه هر پیام سرویس چندرسانه‌ای ۴۰۰ ریال است.

مدیر كل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه پیامك فارسی را ۱۰۵ ریال و تعرفه پیامك لاتین را ۱۹۵ ریال بیان كرد و در ادامه گفت:‌ در حال حاضر مشغول طرح‌های جشنواره نخستین‌ها هستیم و تعرفه‌هایی كه مشتركین و مصرف‌كنندگان با آن سروكار دارند اعم از دیتا، مكالمه صوتی، تصویری، MMS و پیامك گفته شده است.

مدیر كل برند ارتباطات اپراتور سوم در پایان تاكید كرد: برای هر خدمت ارائه شده به مشتركین تعرفه و هزینه استفاده از آنها مشخص شده است كه مشتركین با مراجعه به سایت رایتل می‌تواند از طرح‌ها و تعرفه‌ها اطلاع یابند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (5 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۸
چه کاریه خب!!!!!!؟؟؟؟ با همین ایرانسل کار میکنیم،خیلی هم خوبه... والاااااا

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۲
به نظر من رایتل تا بخاد پوشش سراسری ایجاد کنه دنیا دیگه به آخر رسیده

مهمان

۱۳۹۱/۲/۲۱
این همه خودشونو به زحمت انداختن تازه بعد از 2 سال این در و اون در زدن تازه تونستن تنها برا تهران وکرج اونم قسمتیشون راه انازی کنن......چقد دلم واسه خودمون میسوزه...

مهمان

۱۳۹۱/۲/۲۱
واقعا ماخيلي عقبيم

مهمان

۱۳۹۱/۲/۲۰
دنیا رو ببین به کجا رسیدن!ما الان داریم کجا دست وپا میزنیم! بابا دنیا الان میخواد نسل پنجم تلفن همراهو تجربه کنن!

پیشنهاد سردبیر