مدير كل بازرسي شركت ارتباطات سيار: تفاوتي در بررسي مزاحمت خطوط دائمي و اعتباري وجود ندارد
گروه خبری GSM :خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران مدیر كل بازرسی، ارزیابی عملكرد و رسیدگی به شكایات شركت ارتباطات سیار تاكید كرد: با توجه به امكان بررسی تماسها و پیامكهای ارسالی مشتركان هیچ گونه تفاوتی میان خطوط دائمی و اعتباری همراه اول وجود ندارد. محمد آبایی در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: بر اساس آییننامهی مزاحمت تلفن همراه شركت ارتباطات سیار، در صورتی كه هر یك از خطوط تلفن همراه دائمی یا اعتباری شركت برای دیگر خطوط تلفن همراه اول و یا ثابت به وسیلهی تماس یا پیامك ایجاد مزاحمت یا نارضایتی كنند، مشتركان میتوانند با مراجعه به ادارات دولتی هشت گانهی مشتركان و متقاضیان در این زمینه اقدام كنند. وی ادامه داد: مشتركان برای ارسال شكایت خود فقط باید به این ادارات دولتی مراجعه كنند و شاكیان میتوانند با مراجعه به این ادارات و تكمیل فرم كشف مزاحمت تقاضای رسیدگی به درخواست خود را ارائه دهند. آبایی یاد آور شد: در صورت ایجاد مزاحمت در بار اول، تذكر كتبی و یا با ارسال پیامك به فرد مزاحم این كار انجام میشود و پس از آن، قطع یك هفته و برای بار دوم قطع 3 ماهه و در صورت تكرار قطع دائمی اعمال خواهد شد. وی ادامه داد: البته كمتر زمانی كار به قطع دائم و سلب امتیاز كشیده میشود و معمولاً با تذكر و نهایتاً با قطع سه هفته و بعضاً سه ماهه این كار انجام میشود؛ در سال گذشته تعداد انگشت شماری قطعی دائمی مزاحمان داشتیم. مدیر كل بازرسی و رسیدگی به شكایات شركت ارتباطات سیار در پایان تاكید كرد: در حال حاضر رسیدگی به شكایت فقط با مراجعه حضوری و تكمیل پرونده كشف مزاحمت انجام میشود.
گروه خبری GSM :خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران مدیر كل بازرسی، ارزیابی عملكرد و رسیدگی به شكایات شركت ارتباطات سیار تاكید كرد: با توجه به امكان بررسی تماسها و پیامكهای ارسالی مشتركان هیچ گونه تفاوتی میان خطوط دائمی و اعتباری همراه اول وجود ندارد. محمد آبایی در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: بر اساس آییننامهی مزاحمت تلفن همراه شركت ارتباطات سیار، در صورتی كه هر یك از خطوط تلفن همراه دائمی یا اعتباری شركت برای دیگر خطوط تلفن همراه اول و یا ثابت به وسیلهی تماس یا پیامك ایجاد مزاحمت یا نارضایتی كنند، مشتركان میتوانند با مراجعه به ادارات دولتی هشت گانهی مشتركان و متقاضیان در این زمینه اقدام كنند. وی ادامه داد: مشتركان برای ارسال شكایت خود فقط باید به این ادارات دولتی مراجعه كنند و شاكیان میتوانند با مراجعه به این ادارات و تكمیل فرم كشف مزاحمت تقاضای رسیدگی به درخواست خود را ارائه دهند. آبایی یاد آور شد: در صورت ایجاد مزاحمت در بار اول، تذكر كتبی و یا با ارسال پیامك به فرد مزاحم این كار انجام میشود و پس از آن، قطع یك هفته و برای بار دوم قطع 3 ماهه و در صورت تكرار قطع دائمی اعمال خواهد شد. وی ادامه داد: البته كمتر زمانی كار به قطع دائم و سلب امتیاز كشیده میشود و معمولاً با تذكر و نهایتاً با قطع سه هفته و بعضاً سه ماهه این كار انجام میشود؛ در سال گذشته تعداد انگشت شماری قطعی دائمی مزاحمان داشتیم. مدیر كل بازرسی و رسیدگی به شكایات شركت ارتباطات سیار در پایان تاكید كرد: در حال حاضر رسیدگی به شكایت فقط با مراجعه حضوری و تكمیل پرونده كشف مزاحمت انجام میشود.