خانهاخبار
N96 یک کامپیوتر مولتی مدیا است

N96 یک کامپیوتر مولتی مدیا است

گروه خبری GSM: به گفته کارخانه سازنده آن قابلیت های ویدیویی و تلویزیونی در آن به حد کمال رسیده است
۲۵ بهمن ۱۳۸۶

گروه خبری GSM:به گفته کارخانه سازنده آن قابلیت های ویدیویی و تلویزیونی در آن به حد کمال رسیده است.

این گوشی مجهز به نمایشگر بزرگ 8/2 اینچی از نوع TFT ، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از فورمت های ویدیویی با کیفیت بالا و در ابعاد 18 × 55 × 103 میلیمتر و به وزن 125 گرم می باشد.

دوربین آن 5 مگاپیکسل با فلش و اپتیک Carl Zeiss است. کیفیت ضبط تصاویر ویدیویی در آن مشابه کیفیت DVD و بصورت 30 فریم در ثانیه است. به کمک فناوری A-GPS کاربر می تواند نام و موقعیت دقیق تصاویر و عکس های گرفته شده با دوربین را ثبت نموده و با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

ناظر مجموعه تولیدات نوکیا گفت:" با توجه به گسترش چشمگیر اینترنت ویدیو و تلویزیون در زندگی مردم N96  دریچه تازه ای از سرگرمی های فردی را با داشتن نمایشگر بزرگ، صفحه روشن، اتصالات پرسرعت و قابلیت پیشرفته Video Center در اختیار کاربران قرار می دهد.

فناوری GPRS ، HSCSD ، EDGE ، 3G ، WLAN ، بلوتوث ، اینفرارد،  USB ، ارسال SMS ، MMS ، ایمیل و پیام های اینترنتی در آن ارایه شده است.

سیستم عامل آن از نوع سیمبین سری 60 بوده و جستجوگر وب آن WAP2/0 است. سایر ویژگی های آن عبارتند از GPS ، JAVA MIDP2/0 ، طراحی کشویی دو منظوره ، گیرنده تلویزیونی DVB-H ، زنگ های MP3 ، True Tone ، پلی فونیک و منوفونیک ، دریچه خروجی 5/3 میلی متری، خروجی تلویزیون ، رادیوFM  استریو با RDS ، قابلیت RSS و ......

N96  به رنگ مشکی است و انتظار می رود که در سه ماهه سوم سال به بازار بیاید.

                        



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید