خانهاخبار
3120 classic مجهز به فناوری 3G به زودی به بازار می آید

3120 classic مجهز به فناوری 3G به زودی به بازار می آید

گروه خبری GSM : نوکیا گوشی جدیدی ارایه خواهد کرد . Classic 3120 طرح تازه ای از این کمپانی است که با قابلیت های طبیعی و معمولی یک تلفن همراه ، برای رفع نیازهای اولیه است
۱۷ بهمن ۱۳۸۶

گروه خبری GSM : نوکیا گوشی جدیدی ارایه خواهد کرد . Classic 3120 طرح تازه ای از این کمپانی است که با قابلیت های طبیعی و معمولی یک تلفن همراه ، برای رفع نیازهای اولیه است.

این گوشی نظیر مدل های 2135 ، 3500 و 3555 گوشی کم هزینه ، مطمئن و راحتی است .

3120 کلاسیک نباید با طرح 3120 سال 2004 اشتباه گرفته شود . 3120 Classic اینترفیس مشهود ، صفحه کلیدی بزرگ و نمایشگر 2 اینچی با وضوح QVGA را دارد.

اتصالات 3G برای انتقال سریع اطلاعات ، دانلود و جستجوی وب در نظر گرفته شده است . دوربین 2 مگا پیکسل با فلش، کیفیت متوسطی ارایه می دهد و دوربین ثانویۀ آن تماس های تصویری را پشتیبانی می کند . قابلیت های Push mail ، پیام های فوری ، پخش موسیقی با فرمت های mp3/mp4 ، AAc/AAc+ و eAA+ درآن ارایه شده است. حافظۀ آن از طریق کارت حافظه micro SD قابل ارتقا تا 4 گیگا بایت است . این گوشی در ابعاد 4/13 ×4/45×3/111 میلی متر و وزن 85 گرم تقریباً باریکتر از سایر گوشی های نوکیا به شمار می آید و در سه ماهۀ دوم سال جاری در چندین رنگ متنوع شامل : قرمزتیره ، سربی ، قهوه ای ، ارغوانی تیره و سفید ارایه خواهد شد .

 

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید