GSM-logo
خانهاخبار
مشتركان تلفن همراه از طريق پيام كوتاه می‏توانند شکایت کنند

مشتركان تلفن همراه از طريق پيام كوتاه می‏توانند شکایت کنند

گروه خیری GSM: مدیر كل بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار گفت: قرار است موارد و شكایات مربوط به مشتركان را از طریق پیامك دریافت كنیم
۱۶ بهمن ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: مدیر كل بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار گفت: قرار است موارد و شكایات مربوط به مشتركان را از طریق پیامك دریافت كنیم.

محمد ‌آبایی مدیر كل بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار درباره‌ی شكایات مشتركان همراه اول در رابطه با كشف مزاحمت یا در رابطه با نقص‌های موجود در شبكه به ایسنا اظهار كرد: قرار است موارد و شكایاتی كه مربوط به مشتركان است را از طریق پیامك دریافت كنیم تا مشترك بتواند شكایت خود را به صورت پیامك برای شماره‌ی خاص شركت ارتباطات سیار یا اداره كل بازرسی ارسال كند كه ما بعد از دریافت، اقدامات لازم و متناسب با آن‌ها را انجام دهیم.

وی با بیان این كه نحوه‌ی ارسال شكایات در حال حاضر از دو روش انجام می‌شود، اظهار كرد: كسانی كه مشكلی در این زمینه داشته باشند باید با شماره‌ی 09990 تماس گرفته و یا از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت شركت ارتباطات سیار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را عنوان كنند.

آبایی یادآور شد:‌ برای عملی كردن این كار در حال انجام هماهنگی‌های لازم در این زمینه هستیم و می‌توان گفت كه یكی از مهم‌ترین برنامه‌های ما دریافت اعتراضات مشتركان از طریق پیامك است.

 

گروه خبری GSM: مدیر كل بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار گفت: قرار است موارد و شكایات مربوط به مشتركان را از طریق پیامك دریافت كنیم.

محمد ‌آبایی مدیر كل بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار درباره‌ی شكایات مشتركان همراه اول در رابطه با كشف مزاحمت یا در رابطه با نقص‌های موجود در شبكه به ایسنا اظهار كرد: قرار است موارد و شكایاتی كه مربوط به مشتركان است را از طریق پیامك دریافت كنیم تا مشترك بتواند شكایت خود را به صورت پیامك برای شماره‌ی خاص شركت ارتباطات سیار یا اداره كل بازرسی ارسال كند كه ما بعد از دریافت، اقدامات لازم و متناسب با آن‌ها را انجام دهیم.

وی با بیان این كه نحوه‌ی ارسال شكایات در حال حاضر از دو روش انجام می‌شود، اظهار كرد: كسانی كه مشكلی در این زمینه داشته باشند باید با شماره‌ی 09990 تماس گرفته و یا از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت شركت ارتباطات سیار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را عنوان كنند.

آبایی یادآور شد:‌ برای عملی كردن این كار در حال انجام هماهنگی‌های لازم در این زمینه هستیم و می‌توان گفت كه یكی از مهم‌ترین برنامه‌های ما دریافت اعتراضات مشتركان از طریق پیامك است.

 

home_header