خانهاخبار
ژاپن در صدر فهرست کاربران سیستم عامل سیمبین قرار دارد

ژاپن در صدر فهرست کاربران سیستم عامل سیمبین قرار دارد

گروه خبری GSM: کمپانی symbian اعلام کرد در سال 2007 حدود 30 میلیون گوشی مبتنی بر سیستم عامل سیمبین در ژاپن به بهره برداری رسیده است
۲ بهمن ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: کمپانی symbian اعلام کرد در سال 2007 حدود 30 میلیون گوشی مبتنی بر سیستم عامل سیمبین در ژاپن به بهره برداری رسیده است.

حضور گوشی های سیمبین در بازار Ntt Docomo Foma در نیمه اول سال 2007 از 50 درصد به 65 درصد رسید. این رقم شامل 69 مدل گوشی مبتنی بر سیمبین است که توسط شرکتهای Fujitsu، Mitsubishi، nokia، Motorola، sharp و سونی اریکسون ارائه شده است.

نماینده مدیر  Ntt Docomo  اظهار داشت: "قدرت، امنیت و سهولت تخصصی کردن سیستم عامل سیمبین سهم عمده ای در کوتاه کردن زمان توسعه داشت."

همچنین مدیر کمپانی سیمبین گفت: "ما مفتخریم که با همکاری نزدیکمان با اپراتورهای شبکه سازندگان و همکاران خود در محیط زیست به مرحله عظیمی از تولید محصولات خود در ژاپن دست یافته ایم.با آخرین دستاورد های سیمبین نظیر: Screen Play و پردازش چند منظوره متقارن (SMP ) توانسته ایم تقاضای بالا و قابلیت های جدید نظیر 3G پیشرفته را در ژاپن ارائه  دهیم."

 

 

 

 

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید