خانهاخبار
نوکیا درآمدی مشابه کمپانی Apple می خواهد

نوکیا درآمدی مشابه کمپانی Apple می خواهد

گروه خبری GSM: نوکیا، بزرگترین کارخانه تولید گوشی در دنیا به عنوان یکی از رقبای اصلی شرکت Apple تصمیم دارد از طرح گوشی های Apple برای ارتقای محصولات خود استفاده کند.
۲۷ آذر ۱۳۸۶

 

گروه خبری GSM: نوکیا، بزرگترین کارخانه تولید گوشی در دنیا به عنوان یکی از رقبای اصلی شرکت Apple تصمیم دارد از طرح گوشی های Apple برای ارتقای محصولات خود استفاده کند. بیشتر تولید کنندگان بزرگ موبایل نگران هستند که شرکت Appleبا ارائه گوشی iPhone  که مجهز به ipod و امکانات اطلاعاتی بی سیم است، سهم بیشتری از درآمد بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. البته کمپانی Apple تا کنون رقم دقیقی از درآمد فروش آیفون را اعلام نکرده اما صنایع آلمان اظهار داشت که این رقم حدود 30 درصد سود خالص از سرویس های مورد استفاده ی کاربران است.

نوکیا که حدود 40 درصد از سهم بازار جهانی را در دست دارد، خواستار دستیابی به جایگاه تازه ای از خدمات است، به طوری که سرویس Comes With Music که به تازگی از طریق این شرکت معرفی شده و امکان دانلود موزیک را روی برخی گوشی های نوکیا فراهم می آورد و همچنین پلت فورمی چند رسانه ای به نام Ovi ، برای فروش موسیقی و بازی، از جمله اقدامات نوکیاست.

            

 

                 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید