خانهاخبار
میزان دانلود موسیقی برای موبایل تا پایان سال میلادی 2 برابر می شود

میزان دانلود موسیقی برای موبایل تا پایان سال میلادی 2 برابر می شود

گروه خبری GSM: اپراتور Orange UK در انگلستان، اعلام کرده است که دانلود فایل های موسیقی برای موبایل یا از طریق موبایل طی 6 ماه گذشته 70 درصد رشد داشته است.
۲۲ آبان ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: اپراتور Orange UK در انگلستان، اعلام کرده است که دانلود فایل های موسیقی برای موبایل یا از طریق موبایل طی 6 ماه گذشته 70 درصد رشد داشته است و پیش بینی می شود دانلود موسیقی تا پایان سال 2007 نسبت به سال گذشته 2 برابر شود.

 با گسترش استفاده از موبایل و همه گیر شدن روز به روز آن، بنابر نیازهای مردم مدل ها و نسخه های جدیدی از گوشی های موبایل ارائه می شوند که یکی از پرطرفدارترین آن ها گوشی های مخصوص پخش موسیقی یا پخش فایل های مالتی مدیاست. به همین ترتیب گرایش مردم، و به خصوص جوانان، موجب شده تا گوشی های مخصوص موزیک پر فروش شوند و در نتیجه اهمیت موسیقی و مالتی مدیا نیز در بین مردم بیشتر از قبل شده است.

یکی دیگر از عوامل محبوبیت موسیقی در موبایل ها وجود فضای حافظه زیاد و امکان ذخیره فایل های مختلف و راحت بودن عملیات دانلود است.

 

              



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید