خانهاخبار
سونی اریکسون از موتورولا سبقت گرفت

سونی اریکسون از موتورولا سبقت گرفت

به گزارش گروه خبری GSM به نقل از تالیا نیوز ، به گفته تحلیلگران از آن جایی که تقاضا برای تلفن همراه موتورولا مدل Razr رو به کاهش است این ........
۱۳۸۵/۸/۱۳
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از تالیا نیوز ، به گفته تحلیلگران از آن جایی که تقاضا برای تلفن همراه موتورولا مدل Razr رو به کاهش است این امکان برای سونی اریکسون به وجود آمده تا به عنوان موفق ترین و پر منفعت ترین کمپانی تولید کننده تلفن همراه در جهان مطرح شود .
موسسه تحقیقاتی "استراتژی انالاتیکز" اخیرا گزارشی در همین خصوص ارائه داده است که بر اساس آن مشخص شد که یک رکورد بی سابقه و جدید در خصوص صادرات تلفن همراه به ثبت رسیده است .
بر این اساس در فصل سوم سال 2006 میلادی 256 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه صادر شده است که از این میان سهم شرکت سونی اریکسون افزایش یافته و به 43 درصد در سال رسیده است و سهم موتورولا نیز به 39 درصد بالغ شده است .
این در حالی است که تقاضا برای مدل های "واکمن" و "سایبر شات" گوشی های سونی اریکسون به شدت روبه افزایش است و این امر به تولید کنندگان کمک می کند تا بار دیگر به صدر باز گردند . کمپانی موتورولا 54 میلیون گوشی تلفن همراه را در فصل سوم سال 2006 میلادی صادر کرد و این امر باعث شد که کمپانی مذکور موقعیت خود را در بخش تلفن همراه حفظ کند و 21 درصد از سهام بازار را در اختیار داشته باشد .
از طرف دیگر سامسونگ پس از موتورولا 31 میلیون دستگاه (12درصد) ، سونی اریکسون 20 میلیون دستگاه (7/7 درصد) و کمپانی ال جی با 5/16 میلیون دستگاه (4/6 درصد) در رتبه های بعدی قرار دارند .
بر اساس تحقیقات موسسه تحقیقاتی مذکور ، میزان صادرات تلفن همراه به سراسر جهان در 9 ماهه اول سال به 716 میلیون دستگاه رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته است و انتظار می رود که بیش از یک میلیارد دستگاه تلفن همراه در طول سال جاری صادر شود .
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)