خانهاخبار
موبایل Audi برای A1 سواران

موبایل Audi برای A1 سواران

به گزارش گروه خبری GSM، همکاری تولید کنندگان بزرگ اتومبیل های خاص و گران قیمت با سازندگان موبایل کم کم عادی می شود. این نه تنها به نفع تولید کنندگان است بلکه از لحاظ جهت یابی، برنامه های مالتی مدیا و امنیت بیشتر گوشی ها نیز مفید خواهد بود.
۲۹ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، همکاری تولید کنندگان بزرگ اتومبیل های خاص و گران قیمت با سازندگان موبایل کم کم عادی می شود. این نه تنها به نفع تولید کنندگان است بلکه از لحاظ جهت یابی، برنامه های مالتی مدیا و امنیت بیشتر گوشی ها نیز مفید خواهد بود. آخرین نمونه ی همکاری نوکیا 6110 و شرکت رنو بود و این بار Audi به طور مجزا گوشی موبایلی تولید کرده که علاوه بر قابلیت های موبایل امکان کنترل اتومبیل را نیز فراهم می کند. ساختار این گوشی ساده و سه دکمه Call، end و Menu روی آن قرار دارد. صفحه نمایش لمسی، 3G و WiFi از دیگر ویژگی های این گوشی هستند. این وسیله که بیشتر برای کنترل اتومبیل ارائه شده امکان برخی عملیات مثل تنظیم سیستم گرمایی/ سرمایه اتومبیل، جهت یابی، تنظیم سیستم صوتی و ... را فراهم می کند. علاوه بر این سیستم امنیتی گوشی با کنترل وضعیت رانندگی از ایجاد تصادفات تا حدی جلوگیری می کند. اولین اتومبیلی که به این گوشی Audi مجهز خواهد شدA1  Audi است.

 

         



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید