GSM-logo
خانهاخبار
علت نرسیدن قبض های مشترکان تلفن همراه عدم انطباق نشانی با کد پستی عنوان شد

علت نرسیدن قبض های مشترکان تلفن همراه عدم انطباق نشانی با کد پستی عنوان شد

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، معاون امور پستی شرکت پست استان تهران گفت: ماهانه بیش از 5 درصد آدرس مشترکان تلفن همراه به دلیل جابجایی و خرید و فروش تغییر پیدا می کند که به دلیل عدم ثبت در سیستم بیلینگ شرکت ارتباطات سیار ،قبوض به دست مشترکان نمی رسد.
۲۶ مهر ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، معاون امور پستی شرکت پست استان تهران گفت: ماهانه بیش از 5 درصد آدرس مشترکان تلفن همراه به دلیل جابجایی و خرید و فروش تغییر پیدا می کند که به دلیل عدم ثبت در سیستم بیلینگ شرکت ارتباطات سیار ،قبوض به دست مشترکان نمی رسد. وی عدم انطباق آدرس مشترک با کدپستی را مهم ترین دلیل برای نرسیدن قبوض مشترکان تلفن همراه عنوان کرد و اظهار داشت : بسیاری از قبض های مشترکان به دلیل اشتباه کدپستی 10 رقمی به مقصد مورد نظر نمی رسد. این معضل تنها با انعقاد قرارداد بین شرکت ارتباطات سیار و پست برای انطباق نشانی با کدپستی و مرتب شدن اطلاعات حل خواهد شد. معاون شرکت پست از انجام مذاکرات شرکت پست با ارتباطات سیار در خصوص این قرارداد خبر داد و افزود: به ازای هر آدرس و انطباق آن نرخ 160 تومان پیشنهاد شده که در صورت موافقت با شرکت ارتباطات سیار ،مغایرت و اشتباهات موجود در آدرس مشترکان از بین خواهد رفت. وی با تاکید بر این که آدرس مشترکان برای توزیع قبوض تلفن همراه باید به روز شود افزود: تغییر آدرس و جابجایی مشترکان تلفن همراه در سیستم بیلینگ شرکت ارتباطات سیار که خرید و فروش آن ها به صورت وکالتی بوده ثبت نشده که این مسئله در زمان توزیع قبوض کارکرد باعث ایجاد مشکلاتی می شود. ممکن نیست که شرکت پست قبض مشترک را به آدرس اصلی آن ارسال نکند مگر اینکه قبضی برای مشترک توسط ارتباطات سیار صادر نشود. وی همچنین تصریح کرد: در اداره کل جغرافیایی شرکت پست به هر آدرس یک کدپستی 10 رقمی اختصاص می یابد که این دو باید با یکدیگر منطبق باشند. در حال حاضر قبوض صورتحساب برخی مشترکان تلفن همراه به دلیل آنچه که اشتباهات در آدرس خوانده می شود، به مقصد اصلی نمی رسد و مشترک مجبور خواهد بود برای اطلاع از وضعیت کارکرد تلفن همراه خود با پرداخت مبلغ 2هزار ریال ،قبض خود را از دفاتر امور مشترکان دریافت کند.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، معاون امور پستی شرکت پست استان تهران گفت: ماهانه بیش از 5 درصد آدرس مشترکان تلفن همراه به دلیل جابجایی و خرید و فروش تغییر پیدا می کند که به دلیل عدم ثبت در سیستم بیلینگ شرکت ارتباطات سیار ،قبوض به دست مشترکان نمی رسد. وی عدم انطباق آدرس مشترک با کدپستی را مهم ترین دلیل برای نرسیدن قبوض مشترکان تلفن همراه عنوان کرد و اظهار داشت : بسیاری از قبض های مشترکان به دلیل اشتباه کدپستی 10 رقمی به مقصد مورد نظر نمی رسد. این معضل تنها با انعقاد قرارداد بین شرکت ارتباطات سیار و پست برای انطباق نشانی با کدپستی و مرتب شدن اطلاعات حل خواهد شد. معاون شرکت پست از انجام مذاکرات شرکت پست با ارتباطات سیار در خصوص این قرارداد خبر داد و افزود: به ازای هر آدرس و انطباق آن نرخ 160 تومان پیشنهاد شده که در صورت موافقت با شرکت ارتباطات سیار ،مغایرت و اشتباهات موجود در آدرس مشترکان از بین خواهد رفت. وی با تاکید بر این که آدرس مشترکان برای توزیع قبوض تلفن همراه باید به روز شود افزود: تغییر آدرس و جابجایی مشترکان تلفن همراه در سیستم بیلینگ شرکت ارتباطات سیار که خرید و فروش آن ها به صورت وکالتی بوده ثبت نشده که این مسئله در زمان توزیع قبوض کارکرد باعث ایجاد مشکلاتی می شود. ممکن نیست که شرکت پست قبض مشترک را به آدرس اصلی آن ارسال نکند مگر اینکه قبضی برای مشترک توسط ارتباطات سیار صادر نشود. وی همچنین تصریح کرد: در اداره کل جغرافیایی شرکت پست به هر آدرس یک کدپستی 10 رقمی اختصاص می یابد که این دو باید با یکدیگر منطبق باشند. در حال حاضر قبوض صورتحساب برخی مشترکان تلفن همراه به دلیل آنچه که اشتباهات در آدرس خوانده می شود، به مقصد اصلی نمی رسد و مشترک مجبور خواهد بود برای اطلاع از وضعیت کارکرد تلفن همراه خود با پرداخت مبلغ 2هزار ریال ،قبض خود را از دفاتر امور مشترکان دریافت کند.

home_header