خانهاخبار
نرم افزار صفحه نمایش لمسی برای اسمارت فون های نوکیا

نرم افزار صفحه نمایش لمسی برای اسمارت فون های نوکیا

به گزارش گروه خبری GSM، نوکیا اعلام کرد در نظر دارد قابلیت صفحه نمایش لمسی را برای گوشی های سری 60 نوکیا و گوشی های تحت سیمبین فراهم کند.
۲۶ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، نوکیا اعلام کرد در نظر دارد قابلیت صفحه نمایش لمسی را برای گوشی های سری 60 نوکیا و گوشی های تحت سیمبین فراهم کند. نوکیا گفت امکان صصفحه نمایش لمسی در نرم افزار گوشی های سری60 امکان متدهای مختلف زیادی را برای وارد کردن اطلاعات از طریق صفحه نمایش و صفحه کلید معمولی و ساده و یا از طریق صفحه نمایش لمسی همراه با صفحه کلید QWERTY فراهم می کند و علاوه بر این هم از انگشت و هم از قلم می توان به محتویات گوشی دست پیدا کرد. این نرم افزار از فیدبک و عکس العملهای دقیقی پشتیبانی می کند به این معنا که هنگامیکه کاربر به صفحه نمایش ضربه ای وارد می کند یک پالس فیزیکی ارسال می شود. علاوه بر این از امکان فایل های ویدئویی Flash در مرورگرهای وب برای سری 60 برخوردار است که امکان دریافت ویدئو از وب سایت ها Flash دار را فراهم می کند. S60 ها حدود 53% بازار گوشی های هوشمند را تا پایان فصل دوم 2007 داشته اند. با اینکه اولین S60 ها متعلق به نوکیا بودند اما در حال حاضر ال جی، سامسونگ و پاناسونیک نیز گوشی S60 دارند.

 

         

 

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید