خانهاخبار
بیش از نیمی از گوشی های دنیا ساخت کشور چین هستند

بیش از نیمی از گوشی های دنیا ساخت کشور چین هستند

به گزارش گروه خبری GSM، تحقیقات اخیر نشان داده است که بیش از نیمی از تمام گوشی های تلفن همراهی که در سراسر دنیا به فروش می رسند، ساخت کشور چین هستند و این روند همچنان در حال افزایش است.
۱۵ مهر ۱۳۸۶

 

به گزارش گروه خبری GSM، تحقیقات اخیر نشان داده است که بیش از نیمی از تمام گوشی های تلفن همراهی که در سراسر دنیا به فروش می رسند، ساخت کشور چین هستند و این روند همچنان در حال افزایش است. این گوشی ها که نمونه های تقلبی ارزان قیمت هستند اغلب از بخش کوچکی از قابلیت ها و کیفیت گوشی های اصلی برخوردارند. علاوه بر این بیشتر انفجارهای باتری تلفن همراه ناشی از محصولات بی کیفیت چینی می باشد. البته باید گفت که با این کشور گوشی هایی با کیفیت نسبتاً خوب نیز ساخته می شود ولی معمولاً گوشی های ارزان تر و با کیفیت پایین تر ساخت چین به کشورهای دیگر صادر می شوند به طوریکه صادرات گوشی تلفن همراه در سال 2007 نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است. در شرایطی که نوکیا و موتورولا صادرات خود را به بازارهای هند، آسیای میانه و آفریقا به طور چشمگیری افزایش داده اند، نیاز به گوشی های ارزان قیمت چینی نیز در این بازارها به وجود آمده است.

 

      

 

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید