خانهاخبار
اصلاح قانون استفاده موبایل در هواپیما

اصلاح قانون استفاده موبایل در هواپیما

به گزارش گروه خبریGSM، بر اساس قانونی که اخیراً در مورد استفاده از موبایل در هواپیما تصویب شده، مسافران هواپیماهای مسافرتی اجازه ی استفاده از بازیهایی که به صورت Online و با استفاده از ارتباطات بی سیم انجام می گیرند را در هیچ زمانی در طول سفر هوایی ندارند.
۱۲ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبریGSM، بر اساس قانونی که اخیراً در مورد استفاده از موبایل در هواپیما تصویب شده، مسافران هواپیماهای مسافرتی اجازه ی استفاده از بازیهایی که به صورت Online و با استفاده از ارتباطات بی سیم انجام می گیرند را در هیچ زمانی در طول سفر هوایی ندارند. طبق تحقیقات انجام شده، امواج الکترومغناطیسی که در اثر این ارتباطات بی سیم منتشر می شوند روی سیستم هدایت هواپیما تأثیر گذاشته و موجب مختل شدن کار آن ها می شوند. البته تا قبل از این هم هواپیمایی ژاپن از مسافران خواسته بود تا از استفاده از ابزارهای بازی و یا Game در هواپیما خودداری کنند. همچنین استفاده از هدفون و شارژر موبایل نیز در این قانون ممنوع شده است. با این حال مسافران می توانند از وسایلی مثل ضبط صوت یا واکمن، ماشین حساب، ماشین ریش تراش و برخی دیگر از ابزارهای الکتریکی در طول پرواز استفاده کنند.   

 

        



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید