خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۴۰ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۴۰ میلیون تومان

در این راهنمای خرید به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل بازار تا ۴۰ میلیون می‌پردازیم که در تیر ماه ۱۴۰۳ ارزش خرید بالایی دارند.

 

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی‌های پرچمدار به طبع مشخصات فنی و سخت افزاری که دارند، اغلب توسط کاربرانی خریداری می‌شوند که به دنبال تجربه عکاسی مطلوب، سخت افزار مناسب یا جدیدترین فناوری‌های روز هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین گوشی‌های بازار در رنج ۳۵ تا ۴۰ میلیون آشنا شوید.

فهرست بهترین گوشی‌های بازار تا ۴۰ میلیون تومان

شما با افزایش بودجه خود به ۴۰ میلیون تومان این امکان را خواهید داشت تا محصولات بالارده و پرمیوم خریداری کنید؛ گوشی‌هایی که از مشخصات فنی قدرتمند، دوربین‌های باکیفیت و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

مشاهده لیست قیمت امروز گوشی موبایل در جی‌اس‌ام

در بازه ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان می‌توانید گوشی‌هایی از برند شیائومی، گوگل، سامسونگ و اپل خریداری کنید. همچنین باید اشاره کنیم که گوشی‌های معرفی شده در این فهرست بر اساس نوع کاربری دسته‌بندی شده‌اند.

اگر به دنبال گوشی با ماندگاری بالای باتری هستید؛ وان‌پلاس Ace 3

وان‌پلاس Ace 3 یکی از بهترین گوشی‌هایی بازه قیمتی ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان است که باتری آن ماندگاری بالایی دارد. طراحی این گوشی بسیار به وان‌پلاس ۱۲ شباهت دارد که حس پرچمداران را به کاربر منتقل می‌کند و از نظر کیفیت ساخت هم تفاوت چندانی با مدل پرچمدار خود ندارد.

قیمت روز گوشی وان‌پلاس

در بخش جلویی این قاتل پرچمدار صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچ LTPO AMOLED قرار گرفته که وضوح ۱۲۶۴ در ۲۷۸۹ پیکسل ارائه می‌دهد. از نکات مثبت صفحه نمایش وان‌پلاس Ace 3 می‌توان به بیشینه روشنایی ۴۵۰۰، نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از عمق رنگ یک میلیاردی و محافظ گوریلا گلس ویکتوس نسخه ۲ اشاره کرد.

در قلب تپنده این دستگاه از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون هشت نسل دوم استفاده شده که قدرت پردازش بالایی دارد و می‌تواند از پس اجرای تمام بازی‌های سنگین منتشر شده در سیستم‌عامل اندروید برآید.

ماژول دوربین بزرگ قرار گرفته در پنل پشتی از سه حسگر دوربین میزبانی می‌کند که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. حفره قرار گرفته در پنل جلویی هم از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در نهایت باتری به‌کار رفته در وان‌پلاس ایس 3V از ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که قادر است تا ۱ روز کامل دوام بیاورد. همچنین این دستگاه به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی می‌تواند در کمتر از نیم‌ساعت به‌طور کامل شارژ شود.

اگر به دنبال بهترین گوشی تا ۴۰ میلیون تومان هستید؛ ردمی K70 پرو شیائومی

سری گوشی‌های ردمی در مدل‌های سخت‌افزاری متفاوتی ساخته می‌شوند و سری K این زیر برند محبوب بیشتر به دستگاه‌های قاتل پرچمدار اختصاص یافته است.

گوشی ردمی K70 پرو به علت برخورداری از قیمت مناسب و مشخصات فنی قدرتمند، یکی از بهترین گوشی‌های بازار تا ۴۰ میلیون تومان است.

قیمت روز گوشی شیائومی

در بخش نمایشگر این قاتل پرچمدار یک پنل ۶.۶۷ اینچ OLED استفاده شده که محتوا را با وضوح 1440p نمایش می‌دهد. همچنین از نکات مثبت این صفحه نمایش می‌توان به پشتیبانی از نمایش ۶۸ میلیارد رنگ، نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت و پشتیبانی از استانداردهای HDR اشاره کرد.

شیائومی برای ردمی K70 پرو از تراشه قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون هشت نسل سه استفاده کرده؛ تراشه‌ای که از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 750 بهره می‌برد و گزینه مناسبی برای موبایل گیمرها به‌شمار می‌آید.

در بخش پشتی شاهد چینش‌های دوربین چهارگانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید می‌شود.

برای تامین انرژی این قاتل پرچمدار شیائومی به سراغ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رفته که می‌تواند تا یک روز کاری همراهیتان کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که ردمی K70 پرو از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی کرده و مدت زمان شارژ آن به ۱۸ دقیقه می‌رسد.

اگر به دنبال تجربه خالص از اندروید هستید؛ گوگل پیکسل ۸

گوگل گوشی‌های خود را با نام پیکسل روانه بازار می‌کند که به علت پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت و تجربه اندروید خالص توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

قیمت گوشی موبایل پیکسل 8

پرچمدار جدید گوگل به صفحه نمایش ۶.۲ اینچ از نوع OLED مجهز شده که توانایی ارائه وضوح +Full HD دارد. همچنین این پنل از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند تا تجربه سریعی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. از دیگر نکات مثبت این پنل می‌توان به بیشینه روشنایی ۲۰۰۰ نیت اشاره کرد تا مشکلی هنگام تماشای محتوا زیر نور خورشید وجود نداشته باشد.

برگ برنده گوشی‌های پیکسل، بخش نرم‌افزار است؛ جایی که باعث شده پیکسل ۸ به هوشمندترین گوشی موبایل تبدیل شود. پیکسل ۸ به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز شده و تا ۷ سال آپدیت‌های نرم‌افزاری دریافت می‌کند که شامل ۶ نسخه از سیستم‌عامل اندروید و تا ۷ سال پچ‌های امنیتی می‌شود.

قلب تپنده این گوشی تراشه گوگل تنسور G3 قرار گرفته که از قدرت پردازش مطلوبی برخوردار است و می‌تواند بازی‌های سنگین و کارهای مولتی تسکینگ را به بهترین نحو انجام دهد.

دوربین‌های این دستگاه روی یک نوار آلومینیومی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند که متشکل‌اند از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید مجهز به فوکوس خودکار.

گوگل برای پرچمدار جدید خود به سراغ باتری ۴۵۷۵ میلی‌آمپر ساعتی رفته که در مقایسه با نسل قبلی افزایش یافته است و مدت زمان بیشتری می‌تواند شارژ نگه‌دارد. همچنین این دستگاه از شارژ سریع ۲۷ وات پشتیبانی کند، ولی آداپتور آن را باید به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

اگر به دنبال گوشی با طراحی خاص هستید؛ ناتینگ‌فون ۲

شرکت Nothing یک برند تازه نوپا است که محصولات خود را با طراحی‌های مدرن و خاص روانه بازار می‌کند. پرچمدار ناتینگ با نام ناتینگ‌فون ۲ هم یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید تا ۴۰ میلیون تومان خریداری کنید.

این دستگاه زیبا از متریال بسیار باکیفیتی تولید شده و در پنل پشتی خود نورپردازی‌های LED بهره می‌برد که از قابلیت شخصی‌سازی هم پشتیبانی می‌کنند.

مشاهده قیمت گوشی موبایل ناتینگ فون ۲

در بخش جلویی این دستگاه صفحه نمایشی ۶.۷ اینچ LTPO OLED قرار گرفته که می‌تواند محتوا را با وضوح Full HD ارائه دهد. این نمایشگر تا ۱۶۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند که مقدار کافی برای کار کردن زیر نور مستقیم خورشید به حساب می‌آید. همچنین از دیگر نکات مثبت این نمایشگر می‌توان به برخورداری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ اشاره کرد.

ناتینگ برای Phone 2 به سراغ تراشه اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک رفته که شاید در مقایسه با رقبا ضعیف‌تر به‌نظر برسد، اما باید بگوییم که این دستگاه همچنان از قدرت کافی برای انجام کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی بالا برخوردار است.

ناتینگ فون ۲ مانند نسل قبلی خود همچنان از چینش دوربین‌های دوگانه بهره می‌برد که شامل دو حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنزهای عریض و اولتراواید می‌شود. دوربین سلفی قرار گرفته در حفره پنل جلویی هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در نهایت باید به باتری این گوشی اشاره کنیم که دارای ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. همچنین این امکان را خواهید داشت که ناتینگ فون ۲ را به‌صورت بی‌سیم با حداکثر توان ۱۵ وات شارژ کنید.

سخن آخر

در این راهنمای خرید به معرفی بهترین گوشی‌های بازار تا ۴۰ میلیون تومان پرداختیم که در خرداد ۱۴۰۳ ارزش خرید بالایی دارند.

همچنین برای اینکه انتخاب دقیقی داشته باشید، دستگاه‌ها را بر اساس نوع کاربری معرفی کردیم. به‌نظر شما بهترین گوشی که می‌توان در بازه ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان خریداری کرد، چیست؟

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی از نظر سرعت شارژ تا ۴۰ میلیون تومان چیست؟

از بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید تا ۴۰ میلیون تومان خریداری کنید که سرعت شارژ بالایی داشته باشد، شیائومی 12T پرو است. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

آیا آیفون ۱۳ ارزش خرید دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله.

سری آیفون ۱۳ آخرین گوشی‌های رجیستر شده از این برند هستند و همچنان هم به‌خاطر مشخصات فنی خود ارزش خرید بالایی دارند.