خانهمقاله‌ها
چگونه در آیفون و آیپد ویدیو را به گیف تبدیل کنیم؟

چگونه در آیفون و آیپد ویدیو را به گیف تبدیل کنیم؟

سالهاست که گیف‌ها به ابزاری برای ارسال ویدیوهای کم حجم و البته مفید تبدیل شده‌اند که در عین اینکه بی‌صدا هستند، اما به سادگی تمامی مفهوم مورد نظر را به دریافت‌کننده می‌رسانند.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گیف‌های متحرک به یکی از اجزای اصلی اینترنت تبدیل شده‌اند. کلیپ‌های ویدیویی بدون صدا که در سال ۱۹۸۷ اختراع شدند، در فضای آنلاین، از شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا پلتفرم‌های پیام‌رسان، یافت می‌شوند. آنها اغلب برای بیان احساسات، برقراری ارتباط با ایده‌ها یا فقط خنداندن مردم استفاده می‌شوند.

چگونه در آیفون و آیپد ویدیو را به گیف تبدیل کنیم؟

از آنجایی که فایل‌های گیف بسیار کوتاه هستند، به سرعت بارگیری می‌شوند و به‌طور خودکار پخش می‌شوند، بنابراین آنچه را که شما می‌خواهید به طور فوری و بدون تلاش خاصی، از طرف فرستنده به بیننده منتقل می‌کنند. علاوه بر این به لطف برنامه میانبرهای اپل، می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی را به‌سرعت و به آسانی در آیفون و آیپد خود به گیف تبدیل کنید، حتی بدون نیاز به دانلود یک اپلیکیشن دیگر.

مراحل زیر به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید:

video-to-gif1.jpg
video-to-gif2.jpg

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید کنترل بیشتری هنگام ساخت گیف‌های خود داشته باشید، از یک ابزار اختصاصی ایجاد گیف مانند GIPHY استفاده کنید. این برنامه برای دانلود رایگان است و شامل گزینه‌های اضافی از جمله استیکرها و افکت‌ها برای اعمال بر روی آثار شما است که می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

برچسب‌ها: