خانهمقاله‌ها
چگونه یک عکس لایو را به بومرنگ تبدیل کنیم؟

چگونه یک عکس لایو را به بومرنگ تبدیل کنیم؟

اپل در سال‌های اخیر ویژگی‌های زیادی را به قسمت عکاسی آیفون‌هایش اضافه کرده، که خیلی از افراد از آنها مطلع نیستند. امروز قصد داریم به یکی از این موارد بپردازیم که می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکثر کاربران آیفون با عکس‌های لایو (Live Photos) اپل آشنایی دارند که ۱٫۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس با هدف ایجاد کمی زندگی و حرکت به تصاویر ثابت، فیلم می‌گیرد. چیزی که برخی از کاربران ممکن است ندانند این است که شما همچنین می‌توانید یک عکس لایو را به مانند یک بومرنگ به جلو و عقب بچرخانید.

icloud-photos-2.jpg

اگر با اینستاگرام آشنایی داشته باشید، احتمالا می‌دانید که بومرنگ چیست. از زمان معرفی عکس‌های لایو در سال ۲۰۱۵، اپل افکت‌هایی را به برنامه «Photos» خود اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد آنها را به کلیپ‌های متحرک سرگرم کننده تبدیل کنید و افکت «Bounce» به طور اساسی همان بومرنگ است. قابلیتی که این نوع عکس‌ها را به عقب و جلو می‌برد. در زیر نحوه ساخت یکی از این موارد را در آیفون شرح داده‌ایم:

  1. برنامه Photos را باز کرده و Live Photo را انتخاب کنید. (اگر به زیر قسمت Media Types در بخش آلبوم‌ها نگاه کنید، همه عکس‌های لایو خود را در پوشه‌ای به همین نام مشاهده می‌کنید)
  2. با باز کردن Live photo روی نماد LIVE در گوشه سمت چپ بالای رابط ضربه بزنید
  3. از منوی کشویی که ظاهر می‌شود Bounce را انتخاب کنید
چگونه یک عکس لایو را به بومرنگ تبدیل کنیم؟

افکتی که انتخاب می‌کنید بلافاصله اعمال می‌شود و آماده است تا با استفاده از نماد اشتراک‌گذاری در گوشه سمت چپ پایین صفحه، آن را به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که دو افکت دیگر وجود دارد که می‌توانید در عکس‌ها امتحان کنید: اولی Loop است که تصویر را در یک ویدیوی حلقه‌ای پیوسته تکرار می‌کند، و دیگری Long Exposure است که یک افکت نوردهی طولانی شبیه DSLR را با تار کردن حرکت شبیه‌سازی می‌کند.

برچسب‌ها: