خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۳۰ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۳۰ میلیون تومان

مطلبی که پیش‌رویتان قرار گرفته، معرفی بهترین گوشی‌های موبایل بازار تا ۳۰ میلیون تومان است که در تیر ماه ۱۴۰۳ ارزش خرید بالایی دارند.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی‌هایی که در بازه ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان قرار می‌گیرند، اغلب از پرچمدارهای قدیمی یا قاتل پرچمداران هستند که به خوبی می‌توانند از پس انتظارات بسیاری از کاربران برآیند. با ما همراه شوید تا در ادامه با بهترین گوشی‌های این بازه آشنا شوید.

مشاهده قیمت گوشی های جدید از جی اس ام

لیست بهترین گوشی‌های موبایل ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان

قبل از معرفی گوشی‌های هوشمند تا ۳۰ میلیون تومان باید اشاره کنیم که دستگاه‌های معرفی شده در این فهرست بر اساس قیمت کم به زیاد مرتب شده‌اند و برای گوشی‌های گران‌تر باید به انتهای فهرست مراجعه کنید. با ما همراه باشید.

اگر به دنبال ارزان‌ترین گوشی اپل هستید؛ آیفون ۱۱

بازار ایران با محدودیت واردات گوشی‌های آیفون همراه است و کاربران امکان خریداری کردن مدل‌های جدیدتر را ندارند.

یکی از گوشی‌هایی که در بازه ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، آیفون ۱۱ است؛ در واقع این آیفون ارزان‌ترین گوشی آیفون در بازار ایران به حساب می‌آید که هنوز هم می‌توان آن را به‌صورت نو خریداری کرد.

قیمت خرید گوشی آیفون

گوشی آیفون 11 از طراحی قابل قبولی بهره می‌برد و به علت برخورداری از متریال آلومینیوم و شیشه، کیفیت ساخت بالایی دارد.

در بخش نمایشگر این دستگاه می‌توان پنلی ۶.۱ اینچی از نوع IPS LCD اشاره کرد که از وضوح ۸۲۸ در ۱۷۹۲ پیکسل بهره می‌برد.

از نظر کیفیت این صفحه نمایش کاملا راضی‌کننده است، ولی به‌دلیل LCD بودن پنل میزان روشنایی کاملا متوسطی دارد و کار را برای خواندن محتوا زیر نور خورشید سخت می‌کند.

گوشی‌های اپل تقریبا تا ۵ سال توسط این شرکت پشتیبانی می‌شوند و این دستگاه با سیستم‌عامل iOS 13 روانه بازار شده، ولی در حال حاضر به جدیدترین نسخه آن یعنی 17.4 آپدیت شده است و به‌نظر می‌رسد تا دو سال دیگر نیز به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کند.

گوشی آیفون ۱۱ به تراشه اختصاصی اپل A13 Bionic مجهز شده که از یک پردازنده مرکزی شش هسته‌ای و پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای نیروی پردازشی خود را تامین می‌کند. در مجموع این دستگاه برای استفاده‌های روزمره و نیمه سنگین گزینه کاملا مناسبی به حساب می‌آید.

در پنل پشتی iPhone 11 یک ماژول دوربین مشاهده می‌شود که متشکل‌اند از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید.

ناچ پنل جلویی هم از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که از قابلیت ضبط ویدیو 4K هم بهره می‌برد.

در نهایت باتری این دستگاه از ظرفیت ۳۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با استفاده‌های سبک می‌تواند تا یک روز کاری شما را همراهی کند.

اگر به دنبال گوشی با دوربین‌های باکیفیت هستید؛ شیائومی ۱۲ پرو

یکی از گوشی‌هایی که در بازه قیمتی ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان همچنان توانسته ارزش خرید خود را حفظ کند، Xiaomi 12 Pro است.

این دستگاه می‌تواند انتخاب هوشمندانه و مناسبی برای عکاسی باشد؛ چرا که از دوربین‌های بسیار باکیفیتی بهره می‌برد و در بازه قیمتی خود کاملا بی‌رقیب است.

قیمت روز گوشی انواع گوشی شیائومی

این پرچمدار از طراحی بسیار زیبا و ظریفی بهره می‌برد که به‌خوبی حس لوکس بودن را منتقل می‌کند. همچنین متریال ساخت این پرچمدار شامل شیشه و آلومینیوم می‌شود.

در پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲ پرو یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته که شامل سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز‌های واید، تله‌فوتو و اولتراواید می‌شود.

عکس‌های گرفته با دوربین‌های این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و قابلیت فیلمبرداری 8K هم موردی است که برای تولیدکنندگان محتوا یک مزیت محسوب می‌شود.

پرچمدار شیائومی به تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده که از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 730 بهره می‌برد.

باتری این گوشی ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با استفاده‌های معمولی هم باید روزی یکبار آن را به شار‌ژ بزنید؛ ولی ۱۲ پرو شیائومی به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه به شارژ کامل برسد.

اگر به دنبال گوشی مناسب بازی هستید؛ شیائومی پوکو F5 پرو

از بهترین گوشی‌های مناسب بازی که می‌توانید تا ۳۰ میلیون تومان خریداری کنید می‌توان Poco F5 Pro را نام برد.

این دستگاه همچنان با گذشت یکسال از تولید توانسته با برخورداری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک عملکرد خود را حفظ کند و به انتخاب بسیاری از گیمرها تبدیل شود.

لیست قیمت لحظه‌ای گوشی شیائومی

پردازنده مرکزی این دستگاه از هشت هسته نیروی خود را تامین می‌کند و با استفاده از پردازنده گرافیکی Adreno 730 هم می‌تواند به راحتی از پس اجرای تمام بازی‌های گرافیکی برآید.

در پنل پشتی شیشه‌ای اف ۵ پرو ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مشاهده می‌شود.

دوربین سلفی هم از وضوح حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و می‌تواند ویدیوهایی با حداکثر کیفیت Full HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

شیائومی پوکو اف ۵ پرو انرژی مورد نیاز خود را از باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند؛ باتری لیتیوم پلیمری که امکان شارژ با حداکثر توان ۶۷ وات دارد. همچنین پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی هم یکی دیگر از نکات مثبت این دستگاه به حساب می‌آید.

اگر به دنبال گوشی با رابط کاربری روان و شارژ سریع هستید؛ وان‌پلاس Ace 3V

شرکت وان‌پلاس در تولید گوشی‌های میان‌رده طی سال‌های اخیر توانسته به پختگی کافی برسد و جدیدترین محصول تولیدی آن هم گوشی OnePlus Ace 3V است که از طراحی زیبا و مدرنی بهره  می‌برد.

قیمت روز گوشی وان‌پلاس

این میان‌رده جدید از نمایشگر ۶.۷۴ اینچ AMOLED بهره می‌برد و توانایی ارائه رزولوشن ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسل دارد. این نمایشگر از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۲۱۵۰ نیت روشن شود که برای کار کردن زیر نور مستقیم خورشید مقدار مناسبی محسوب می‌شود.

در بخش سخت افزار این وان‌پلاس Ace 3V می‌توان به تراشه جدید و میان‌رده، ولی قدرتمند کوالکام قرار گرفته است؛ اسنپدراگون هفت پلاس نسل سه که به‌لطف برخورداری از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 732 می‌تواند بازی‌های سنگین را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کند.

در پنل پشتی هم می‌توان به بیرون‌زدگی دوربین این دستگاه اشاره کرد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید می‌شود. همچنین گوشی OnePlus Ace 3V برای ثبت عکس‌های سلفی به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در نهایت باتری این گوشی ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌تواند با استفاده‌های معمولی تا یک روز کامل شارژ نگه‌دارد. همچنین در صورت زودتر تمام شدن باتری جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که این میان‌رده از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.
 

سخن آخر

در این مطلب بهترین گوشی‌های موبایل بازار در بازه ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که ارزش خرید بالایی دارند و براساس کاربری‌های مختلف مرتب شده‌اند.

همچنین این راهنمای خرید به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی می‌شود تا به جدیدترین محصولات دسترسی داشته باشید. به‌نظر شما بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون تومان چیست؟

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون تومان مناسب بازی کردن چیست؟

یکی از بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید تا ۳۰ میلیون تومان خریداری کنید که برای بازی کردن هم مناسب باشد، شیائومی پوکو F5 پرو است.

کدام گوشی آیفون تا ۳۰ میلیون تومان است؟

گوشی آیفون ۱۱ در حال حاضر ارزان‌ترین آیفون بازار به حساب می‌آید که تا دو سال دیگر هم به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل iOS هم آپدیت خواهد شد.