خانهمقاله‌ها
چگونه کیفیت نمایشگر پرچمداران سامسونگ را افزایش دهیم؟

چگونه کیفیت نمایشگر پرچمداران سامسونگ را افزایش دهیم؟

در این مطلب آموزشی، نحوه افزایش کیفیت نمایشگر گوشی‌های پرچمدار شرکت سامسونگ را به شما نمایش خواهیم داد.

۱۴۰۲/۱۰/۵

محصولات شرکت سامسونگ همواره به واسطه نمایشگر‌های باکیفیت خود شناخته شده‌اند و این شرکت در کنار تولید پنل‌های نمایشگر برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود، نقش بزرگترین تامین کننده نمایشگر‌های اولد برای سایر برند‌ها را نیز دارد. 

این شرکت از زمان عرضه گوشی گلکسی اس ۶ در سال ۲۰۱۵، تمامی پرچمداران خود را به همراه نمایشگر‌هایی با رزولوشن 1440p یا همان 2K روانه بازار کرده است؛ اما به دلیل کاهش مصرف باتری در این گوشی‌ها، رزولوشن نمایشگر آنها به صورت پیش فرض روی 1080p یا همان فول اچ دی قرار دارد.
در ادامه این مطلب نحوه افزایش کیفیت نمایشگر در پرچمداران سامسونگ را به شما نمایش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

چگونه کیفیت نمایشگر پرچمداران سامسونگ را افزایش دهیم؟

آموزش بالا بردن کیفیت نمایشگر در پرچم‌داران سامسونگ


برای تغییر رزولوشن نمایشگر در پرچمداران شرکت سامسونگ، ابتدا به منوی تنظیمات گوشی مراجعه کنید و سپس وارد بخش Display شوید. 

در این صفحه مقداری به سمت پایین اسکرول کرده و سپس گزینه Screen Resolution را انتخاب کنید. روی گزینه QHD+ تپ کرده و سپس دکمه Apply را لمس کنید.

آموزش بالا بردن کیفیت نمایشگر در پرچم‌داران سامسونگ


پس از انجام این پروسه، رزولوشن نمایشگر شما افزایش یافته و تصاویر با جزئیات بالاتری نمایش داده می‌شوند. در سوی دیگر، کاربرانی که از عمر باتری گوشی خود ناراضی هستند نیز می‌توانند با انتخاب گزینه‌ HD+، رزولوشن نمایشگر گوشی را روی 720p قرار داده و مصرف باتری دستگاه را کاهش دهند.

در صورتی که سوال خاصی درباره این پروسه دارید یا با مشکلی برخورد کرده‌اید؛ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران جی اس ام همراه باشید.
 

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)