خانهمقاله‌ها
چگونه از ساندکلود آهنگ دانلود کنیم؟

چگونه از ساندکلود آهنگ دانلود کنیم؟

این روزها بسیاری از علاقه‌مندان شنیدن موسیقی ترجیح می‌دهند این تجربه را به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم‌های پخش آنلاین موسیقی داشته باشند اما در این زمینه با محدودیت‌هایی مواجه هستند. یکی از این محدودیت‌ها دانلود قطعات موسیقی از این اپلیکیشن‌هاست. در این مطلب روش‌های دانلود آهنگ از ساندکلود را مرور کرده‌ایم.
۱۴۰۲/۸/۱۶

این روزها بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی ترجیح می‌دهند این تجربه را به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم‌های پخش آنلاین موسیقی داشته باشند. بر اساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی ساندکلود، ماهانه 175 میلیون نفر از طریق این اپلیکیشن به موسیقی گوش می‌دهند.

به رغم وجود محدودیت‌هایی نظیر فیلترینگ و سرعت نه چندان مناسب اینترنت، پلتفرم‌های پخش آنلاین موسیقی از جمله اسپاتیفای، اپل موزیک و ساندکلود از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای کاربران ایرانی هستند.

image

در میان این پلتفرم‌ها نیز ساندکلود به دلیل امکانات بیشتری که در نسخه رایگان خود ارائه می‌دهد طرفداران بیشتری پیدا کرده است. با این حال، برخی محدودیت‌ها نظیر عدم امکان دانلود موسیقی برای زمان‌هایی که اینترنت پایداری برای پخش آنلاین وجود ندارد کاربران را سردرگم کرده است. همانطور که همیشه محدودیت‌ها خلاقیت می‌آورد، راه‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که این محدودیت‌ها را دور بزند و دسترسی کاربران را به امکانات مدنظرشان برقرار کند.

در این مطلب به بررسی راه‌های دانلود موسیقی از ساندکلود خواهیم پرداخت:

استفاده از وبسایت‌های واسط

وبسایت‌هایی وجود دارند که با کمترین پیچیدگی، راه‌هایی برای دانلود موسیقی از ساندکلود به شما پیشنهاد می‌دهند. برای دانلود موسیقی از ساندکلود از طریق این وبسایت‌ها کافی است در ابتدا لینک موسیقی مدنظر خود را از ساندکلود کپی کرده و در این وبسایت‌ها Paste کنید. پس از این مرحله، لینکی برای دانلود فایل‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد که با کلیک روی آن می‌توانید فرایند دانلود را آغاز کنید.

وبسایت‌هایی نظیر soundcloudtool، scdownloader و soundcloudmp3 از جمله وبسایت‌هایی هستند که در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند.

ربات‌های تلگرام

یکی دیگر از راه‌های دانلود آسان از ساندکلود، استفاده از ربات‌های تلگرامی است که برای این منظور طراحی شده‌اند. این ربات‌ها نیز عملکردی مشابه وبسایت‌ها دارند اما کاربری آسان‌تر آن‌ها در کنار امکانات پیام‌رسان‌ تلگرام باعث می‌شود که کاربران اقبال بیشتری به آن‌ها داشته باشند. ربات‌هایی نظیر scdownbot و scload_bot  می‌توانند کمک کننده باشند.

استفاده از نسخه مود شده اپلیکیشن ساندکلود

کاربران اندرویدی این امکان را دارند که برای سهولت کار از نسخه مود شده اپلیکیشن ساندکلود که در وبسایت‌ها یا کانال‌های تلگرامی وجود دارد استفاده کنند. این نسخه از اپلکیشن‌ها تمامی ویژگی‌های نسخه پریمیوم را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این وجود، مشکلات امنیتی که این اپلیکیشن‌ها می‌توانند برای کاربران ایجاد کنند باعث می‌شود ما در توصیه این روش کمی محتاط باشیم.

 

شما از چه پلتفرم‌هایی برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنید و چگونه با محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد مواجه می‌شوید؟

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)