خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان (آذر ۱۴۰۲)

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان (آذر ۱۴۰۲)

در این راهنمای خرید، نگاه دقیق‌تری به محصولات میان رده شرکت شیائومی انداخته و بهترین انتخاب‌ها در رده‌های قیمتی متفاوت را مشخص می‌کنیم.
۱۴۰۲/۹/۱۳

شرکت محبوب شیائومی، عملکردی مثال زدنی در زمینه گوشی‌های میان رده داشته و محصولات قدرتمندی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل، میان رده‌های شیائومی در بازار ایران نیز طرفداران بسیاری داشته و با توجه به مدل‌های متعدد این شرکت، شاید تصمیم گیری برای خرید یک گوشی مناسب کار چندان آسانی نباشد.

پس از آنکه در مطلب گذشته به سراغ بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت حداکثر ۱۰ میلیون تومان رفتیم؛ اکنون  قصد داریم تا نگاهی به محصولات میان رده این شرکت با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بیاندازیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با بهترین گوشی‌های شیائومی در این بازه قیمتی آشنا شویم.

image

 

بهترین گوشی‌‌های شیائومی با قیمت ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان

 

شیائومی پوکو F4

image

 

این گوشی که امکانات فوق العاده‌ای را نسبت به رده قیمتی خود ارائه می‌دهد؛ بهترین انتخاب در این رده قیمتی به حساب می‌آید. شیائومی در طراحی این گوشی، از متر‌یالی با کیفیت استفاده کرده و شاهد بدنه پشتی شیشه‌ای در این محصول هستیم.

شیائومی پوکو F4 دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و حداکثر میزان روشنایی آن، به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ نیز روی نمایشگر این گوشی وجود دارد. پوکو F4، گواهی IP53 جهت مقاومت در برابر قطرات آب و ذرات غبار را نیز دریافت کرده است.

این گوشی که با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 مخصوص پوکو روانه بازار شد؛ از چیپست ۷ نانومتری کوالکام اسنپدراگون 870 5G استفاده می‌کند و در کنارش، پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۵۰ را به همراه دارد. این محصول در نسخه‌هایی با ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بازار قابل تهیه بوده و حافظه داخلی به کار رفته در آن نیز از نوع UFS 3.1 است.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این محصول، می‌توان به اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور اشاره کرد. شیائومی پوکو F4 از یک باتری ۴٫۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی استفاده کرده که به گفته شیائومی، در ۳۸ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

همانطور که از مشخصات آن پیداست؛ پوکو F4 محصولی بسیار با ارزش در این رده قیمتی بوده و در تمامی بخش‌ها، حرف‌هایی برای گفتن دارد. البته اگر به دنبال محصول متفاوتی هستید؛ گزینه بعدی در این لیست را نیز از دست ندهید.

 

 

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

image

 

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو، در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار شد و این گوشی در رده قیمتی ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. شیائومی در این گوشی از بدنه پشتی شیشه‌ای استفاده کرده و فریم آن نیز پلاستیکی است.

این محصول دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۹۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی همچنین برای محافظت از نمایشگر این گوشی، از لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است.

ردمی نوت ۱۲ پرو به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به بازار عرضه شد و از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی گوشی، از نوع مالی G68 MC4 بوده و این دستگاه در نسخه‌هایی با ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای کاربران قابل تهیه است.

در این محصول، شاهد استفاده از یک سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که در پانچ هول بالای نمایشگر واقع شده است؛ رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

ردمی نوت ۱۲ پرو دارای سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور و اسپیکر‌های استریو بوده و باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری آن نیز از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو به نسبت قیمت خود، از مشخصات سخت افزاری راضی کننده‌ای برخوردار بوده و در تمامی بخش‌ها مانند کیفیت نمایشگر، عملکرد دوربین و ظرفیت باتری به خوبی ظاهر می‌شود.

 

بهترین گوشی شیائومی با قیمت ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان

 

شیائومی پوکو X5 پرو 

image

 

پوکو X5 پرو که در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ معرفی شد؛ در جمع گوشی‌های با ارزش خرید بالای شرکت شیائومی قرار دارد. این محصول دارای فریم و بدنه پلاستیکی روانه بازار شده و بر خلاف نسل پیشین، خبری از قاب پشتی شیشه‌ای در پوکو X5 پرو نیست.

این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه بازار شده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۹۰۰ نیت می‌رسد. لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵، روی نمایشگر پوکو X5 پرو قرار گرفته و این محصول با دریافت گواهی IP53، در برابر نفوذ قطرات آب و غبار نیز مقاومت دارد.

شیائومی پوکو X5 پرو با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 14 مخصوص پوکو روانه بازار شده و چیپست به کار رفته در آن، از نوع کوالکام اسنپدراگون 778 5G‌ است. این پردازنده هشت هسته‌ای، توسط پردازنده گرافیکی ادرنو 642L همراهی شده و این محصول در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است.

در بخش دوربین، شاهد استفاده از سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم. رزولوشن دوربین سلفی این محصول نیز معادل با ۱۶ مگاپیکسل است.

این محصول از اسپیکر‌های استریو استفاده کرده و سنسور اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور گوشی قرار دارد. شیائومی پوکو X5 پرو دارای یک باتری با ظرفیت ۵٫۰۰۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی در آن دیده می‌شود. به گفته شیائومی، برای شارژ کامل این محصول تنها به ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارید.

این گوشی دارای مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بوده و انتخاب خوبی در این رده قیمتی به حساب می‌آید. البته باید گفت که قاب پشتی پلاستیکی این گوشی، از نظر کیفیت با نسل گذشته قابل مقایسه نیست.

 

بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

image

 

این گوشی که قدرتمند‌ترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۲ به حساب می‌آید؛ در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ توسط شیائومی روانه بازار شد. شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس دارای قاب پشتی شیشه‌ای بوده و با دریافت گواهی IP53، در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار نیز مقاوم است.

این محصول دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10+ نیز در آن دیده می‌شود. حداکثر میزان روشنایی این پنل، معادل با ۹۰۰ نیت است و لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ نیز وظیفه تقویت شیشه نمایشگر گوشی را بر عهده دارد.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس که با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار شد؛ از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ و پردازنده گرافیکی مالی G68 MC4 استفاده می‌کند. این گوشی در نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است.

در این گوشی نیز شاهد استفاده از سیستم دوربین سه گانه توسط شیائومی هستیم. دوربین اصلی این گوشی، ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نیز درون پانچ هول قسمت میانی نمایشگر آن به چشم می‌خورد.

از دیگر قابلیت‌های شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، می‌توان به اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور اشاره کرد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بوده که به ادعای شیائومی، تنها در ۱۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

همانطور که از مشخصات این گوشی پیداست؛ شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس یکی از کامل‌ترین گزینه‌ها در این رده قیمتی محسوب شده و امکاناتی چون نمایشگر اولد با پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10+، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سرعت شارژ بسیار بالا، کاربرد فراوانی برای اکثر کاربران دارند. البته، لازم به ذکر بوده که قیمت این گوشی در بازار ایران مقداری بالا است.

 

 

شیائومی پوکو F5

image

 

این گوشی که در ماه مه ۲۰۲۳ معرفی شد و جانشین پوکو F4 به حساب می‌آید؛ یکی دیگر از گزینه‌های دوست داشتنی در سری پوکو است. شیائومی در این گوشی از بدنه و فریم پلاستیکی استفاده کرده و در نسخه‌های سفید و مشکی نیز شاهد طرح خاصی در قاب پشتی پوکو F5 هستیم.

شیائومی پوکو F5 از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با پنل امولد و رزولوشن فول اچ دی استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، معادل با ۱٫۰۰۰ نیت بوده و لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ نیز روی آن قرار دارد.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 مخصوص پوکو بوده و چیپست به کار رفته در آن، از نوع کوالکام اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دوم است. پردازنده گرافیکی این گوشی، از نوع ادرنو ۷۲۵ بوده و به راحتی از پس اجرای اکثر بازی‌های بر می‌آید.  پوکو F5 در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار شده است.

شیائومی پوکو F5 دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بوده که توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

این محصول دارای  اسپیکرهای استریو بوده و سنسور اثر انگشت گوشی نیز روی دکمه پاور آن قرار دارد. پوکو F5 دارای یک باتری با ظرفیت ۵٫۰۰۰ میلی آمپری است که از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به ادعای شیائومی، پوکو F5 در ۴۶ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

پوکو F5 از مشخصات سخت افزاری جذابی برخوردار است و یکی از گزینه‌های مناسب در بین محصولات میان رده شیائومی محسوب می‌شود.

 

بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومان

 

شیائومی ردمی K50

image

 

شیائومی ردمی K50 که در ماه مارس سال ۲۰۲۲ به بازار آمد؛ همچنان یکی از میان رده‌های بسیار خوب این شرکت محسوب شده و بدنه پشتی شیشه‌ای آن نیز حس خوبی به کاربر القا می‌کند.

این گوشی نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه دارد. حداکثر میزان روشنایی این پنل، معادل با ۱٫۲۰۰ نیت بوده و شیشه به کار رفته روی آن نیز توسط لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس مقاوم سازی شده است. این محصول همچنین گواهی IP53 را جهت مقاومت در برابر قطرات آب و ذرات غبار دریافت کرده است.

شیائومی ردمی K50 از سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 استفاده کرده و چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ را به همراه دارد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی، از نوع مالی G610 بوده و ردمی K50 در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده است

این محصول دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بوده که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید با زاویه دید ۱۱۹ درجه و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که درون پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قرار گرفته است؛ رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل را دارد.

شیائومی ردمی K50 از اسپیکر‌های استریو استفاده کرده و سنسور اثر انگشت گوشی نیز روی دکمه پاور آن قرار دارد. ظرفیت باتری این محصول، معادل با ۵٫۵۰۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز در آن دیده می‌شود. به گفته شیائومی، این گوشی تنها در ۳۰ دقیقه به میزان ۸۰ درصد شارژ خواهد شد.

این گوشی مشخصات سخت افزاری بسیاری قدرتمندی داشته و نمایشگر با رزولوشن 1440p نیز معمولا در محصولات میان رده یافت نمی‌شود. بنابراین اگر به دنبال محصولی با حس و حال پرچمداران هستید؛ از ردمی K50 غافل نشوید.

 

شیائومی ۱۳ لایت

image

 

شیائومی ۱۳ لایت که در ماه مارس سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد؛ یکی از بهترین میان‌رده این شرکت بوده و در تمامی بخش‌ها، عملکرد راضی کننده‌ای دارد. شیائومی همچنین برای این محصول، از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده کرده که ظاهری پریمیوم را به آن بخشیده است.

شیائومی ۱۳ لایت دارای نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر این گوشی، از دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی کرده و حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۱٫۰۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی همچنین شیشه به کار رفته روی نمایشگر این محصول را با لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ تقویت کرده تا خیال کاربران از بابت خط و خش‌ها آسوده‌تر باشد.

این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 14 استفاده کرده و چیپست به کار رفته در آن از نوع کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل اول است. پردازنده گرافیکی شیائومی ۱۳ لایت نیز از نوع ادرنو ۶۴۴ بوده و این محصول در نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بازار دیده می‌شود.

در شیائومی ۱۳ لایت، بار دیگر شاهد استفاده از سیستم دوربین سه گانه هستیم. دوربین اصلی این گوشی، ۵۰ مگاپیکسلی بوده و توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد. این محصول از یک پانچ هول کپسولی-شکل استفاده کرده که دوربین سلفی گوشی ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی را درون خود جا داده است.

سنسور اثر انگشت این محصول که از نوع اپتیکال است؛ زیر نمایشگر آن قرار گرفته و عملکرد سریعی نیز دارد. شیائومی ۱۳ لایت دارای خروجی اسپیکر تکی بوده و باتری ۴٫۵۰۰ میلی آمپری آن نیز از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته شیائومی، این گوشی در ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

شیائومی ۱۳ لایت که به عنوان نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ به بازار آمد؛ دارای سخت افزار به روز و قدرتمندی بوده و به عنوان یک میان رده، انتخاب کاملی محسوب می‌شود. البته، باید گفت که استفاده از اسپیکر‌ تکی به جای اسپیکر‌های استریو چندان ایده‌آل نیست.

 

بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان

 

شیائومی 13T

image

 

این گوشی که در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ توسط شیائومی روانه بازار شد؛ گزینه‌ای بسیار قدرتمند و مناسب در رده قیمتی ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان به حساب می‌آید.

شیائومی 13T از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با پنل امولد و رزولوشن 1220p استفاده کرده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۴۴ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این گوشی، معادل با ۲٫۶۰۰ نیت بوده و لایه حفاظتی کورنینگ گوریلا گلس ۵ نیز روی نمایشگر آن قرار دارد.

این محصول که با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار شد؛ از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا استفاده کرده و پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن نیز از نوع مالی G610 MC6 است. این گوشی در دو نسخه روانه بازار شده که یکی از آنها، دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت بوده و دیگری نیز رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را به همراه دارد.

شیائومی 13T دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و نهایتا یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل را دارد.

این محصول دارای اسپیکر‌های استریو بوده و سنسور اثر انگشت آن که از نوع اپتیکال است؛ زیر نمایشگر گوشی قرار دارد. این گوشی از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی استفاده کرده که به گفته شیائومی، در ۴۲ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

شیائومی 13T یک گوشی نسبتا تمام و کمال بوده و مشخصات سخت افزاری خوبی را به همراه دارد. چیپست به کار رفته در این محصول، عملکرد خوبی داشته و سنسور اثر انگشت اپتیکال نیز معمولا در محصولات رده بالاتر این شرکت دیده می‌شود. البته، گزینه دیگری نیز در این رده قیمتی وجود دارد که بد نیست نگاهی به آن بیاندازید؛ با ما در ادامه این لیست همراه باشید.

 

شیائومی ۱۲

image

 

شیائومی ۱۲ که در آخرین روز سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد؛ انتخاب بسیار خوبی در این رده قیمتی بوده و برای افرادی که به طراحی گوشی اهمیت می‌دهند، مناسب است. شیائومی در این گوشی از فریم آلومینیومی در کنار بدنه پشتی شیشه‌ای استفاده کرده و ظاهری جذاب را به نسخه پایه پرچمداران دو سال گذشته خود داده است.

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۲۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی روی نمایشگر این محصول، از لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس استفاده کرده و روی پنل پشتی شیشه‌ای نیز شاهد استفاده از گوریلا گلس ۵ هستیم.

شیائومی ۱۲ که با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به بازار آمد؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول استفاده کرده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع ادرنو ۷۳۰ است. این گوشی در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. حافظه به کار رفته در گوشی شیائومی ۱۲، از نوع UFS 3.1 است.

این محصول دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین تله‌فوتو-ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که درون پانچ هول بالای نمایشگر قرار دارد؛ ۳۲ مگاپیکسلی است.

این محصول دارای اسپیکر‌های استریو بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز که از نوع اپتیکال است؛ زیر نمایشگر گوشی قرار دارد. شیائومی ۱۲ دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بوده که از شارژ سریع ۶۷ واتی، شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی که در جمع پرچمداران دو سال گذشته شرکت شیائومی است؛ محصولی کامل به حساب آمده و ارزش خرید بالایی دارد. چیپست قدرتمند این گوشی در کنار کیفیت ساخت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم، از جمله نقاط قوت اصلی آن محسوب می‌شوند.

 

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هادی

۱۴۰۲/۲/۳۰
عالی