خانهاخبار
ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس سال 2017

ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس سال 2017

در ادامه بخش معرفی ایمن‌ترین خودروهای سال 2017 به معرفی شاسی‌بلندهای لوکس می‌پردازیم که در آزمون‌های ایمنی بهترین عملکرد را داشته‌اند.
۱۳۹۶/۹/۲۰

در ادامه بخش معرفی ایمن‌ترین خودروهای سال 2017، شاسی‌بلندهای لوکس را بررسی خواهیم کرد. در این بخش، 11 مورد از شاسی بلندهای برتر را معرفی خواهیم کرد.

منطق حکم می‌کند که خودروهای لوکس از نظر ایمنی در بین بهترین‌ها قرار بگیرند چراکه به هر حال پرداخت یک هزینه گزاف، چنین توقعی را هم به وجود می‌آورد. اطلاعات جمع آوری شده توسط موسسهIIHS  آمریکا هم این موضوع را تایید می‌کند و 11 خودرو شاسی بلند لوکس، در میان بهترین خودروها از نظر عملکرد ایمنی جای می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

ایمن‌ترین خودروهای لوکس سال 2017

ایمن‌ترین شاسی بلندهای کوچک سال 2017

ایمن‌ترین شاسی بلندهای متوسط سال 2017

ایمن‌ترین سدان‌های بزرگ و متوسط سال 2017

ایمن‌ترین خودروهای کامپکت سال 2017

باتوجه به قیمت گزاف این خودروها، ممکن است انتظار داشته باشیم که سیستم ترمز اضطراری در سرعت‌های بالا به صورت خودکار عرضه شود. این اتفاق تنها در بخشی از خودروهای حاضر در لیست زیر افتاده اما در باقی موارد، باید برای در اختیار داشتن آن، هزینه جداگانه بپردازید. البته برای سفارش این ویژگی، لازم است پکیج‌هایی را به صورت آپشن سفارش دهید که قیمت بالایی دارند.

1. آکورا MDX

image

این شاسی بلند 3 ردیفه و بزرگ، به صورت استاندارد به سیستم ترمز اضطراری مجهز شده است. آکورا 2 موتور مختلف برای این محصول در نظر گرفته: یکی موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر با 290 اسب بخار و دیگری موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر با 321 اسب بخار قدرت. امکان سفارش سیستم انتقال قدرت به صورت چهار چرخ متحرک و یا دیفرانسیل جلو وجود دارد. همچنین نیرو به وسیله جعبه دنده اتوماتیک منتقل می‌شود. برای خرید این خودرو باید حداقل 45 هزار دلار هزینه کنید.

2. آکورا RDX

image

RDX برادر کوچک‌تر MDX محسوب می‌شود و همچون این خودرو، از سیستم ترمز اضطراری بهره می‌برد. البته این سیستم بخشی از پکیج‌های قابل سفارش AcuraWatch Plus و یا Advance هستند. در صورت خرید این کراس اوور، موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر را دریافت خواهید کرد که 279 اسب بخار قدرت خود را از طریق جعبه دنده اتوماتیک به هر چهار چرخ و یا چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. پیش از اقدام برای خرید RDX از وجود 38 هزار دلار پول در حساب بانکی‌تان اطمینان حاصل کنید.

3. آئودی Q7

image

از دیدن نام آئودی Q7 در این لیست هرگز نباید تعجب کرد چراکه آئودی سیستم ترمز اضطراری را به صورت استاندارد بر روی این شاسی بلند لوکس و پیشرفته تعبیه کرده است. به علاوه در صورت علاقه می‌توانید پکیج دستیار راننده را برای آن سفارش دهید که سیستم ترمز اضطراری در سرعت‌های بالا را در خود گنجانده و البته در نسخه‌های رده بالا قابل دریافت است. برای قوای محرکه، خریداران 2 گزینه پیش رو دارند: یکی موتور 2. لیتری 4 سیلندر توربو با 252 اسب بخار قدرت و دیگری موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر با 333 اسب بخار قدرت. در تمامی نسخه‌ها قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. اگر قصد خرید شاسی بلند لوکس آئودی را دارید، باید 56350 دلار پرداخت کنید.

4. کادیلاک XT5

image

مشتریانی که به دنبال خرید شاسی بلند کادیلاک هستند، می‌توانند پکیج ویژه موسوم به Driver Awareness Package را سفارش دهند که در این صورت، سیستم ترمز اضطراری در سرعت بالا و پایین را دریافت خواهند کرد. البته این پکیج در نسخه‌های رده بالا قابل سفارش است. کادیلاک یک موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر را برای XT5 در نظر گرفته که قادر است 310 اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. برچسب قیمتی 47 هزار دلار در مقابل شماست.

5. اینفینیتی QX60

image

این شاسی بلند سایز متوسط خوش استیل ژاپنی، در صورت علاقه مشتری می‌تواند به سیستم ترمز اضطراری با امکان تشخیص عابر پیاده تجهیز شود که این بخشی از پکیج تکنولوژی اینفینیتی است. کمپانی ژاپنی دو موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر و 3.5 لیتری 6 سیلندر را در نظر گرفته که به ترتیب 250 و 295 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این نیرو به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود. 56 هزار دلار برای خرید این شاسی بلند کنار بگذارید.

6. لکسوس RX

image

این شاسی بلند خوش‌نام و پرآوازه ژاپنی به صورت استاندارد از سیستم ترمز اضطراری با امکان تشخیص عابر پیاده به صورت استاندارد بهره می‌برد. این شاسی بلند سایز متوسط لوکس، به موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر مجهز شده که 295 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ انتقال داده می‌شود. برای خرید محصول لوکس لکسوس، 52 هزار دلار هزینه لازم است.

7. لینکلن MKX

image

کراس اوور سایز متوسط لوکس لینکلن، در تریم‌های بالا به سیستم ترمز اضطراری مجهز شده است. لینکلن برای این خودرو، موتور 3.7 لیتری 6 سیلندر با 303 اسب بخار، جعبه دنده اتوماتیک، سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک و یا دیفراسیل جلو را در نظر گرفته است. اگر تمایل به خرید آن دارید، 49 هزار دلار از جیب کنار بگذارید.

8. مرسدس بنز GLC کلاس

image

سیستم ترمز اضطراری مرسدس بنز به صورت استاندارد بر روی این کراس اوور کامپکت لوکس نصب شده ولی خریداران می‌توانند به سفارش پکیج‌ها و نسخه‌های بالاتر می‌توانند سیستم‌های دیگری از جمله تشخیص عابر پیاده را دریافت کنند. موتور 2.0 لیتری به کار رفته در این مرسدس، 241 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. برای خرید GLC کلاس باید 40 هزار دلار هزینه بپردازید.

9. مرسدس بنز GLE کلاس

image

همانند GLC، این شاسی بلند ساخت مرسدس بنز هم به صورت استاندارد از سیستم ترمز اضطراری بهره می‌برد ولی با پرداخت پول بیشتر، ویژگی تشخیص عابر پیاده را هم بر روی خودرو خواهید داشت. مرسدس بنز دو موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر توربو و 3.5 لیتری 6 سیلندر تنفس طبیعی را برای GLE در نظر گرفته که به ترتیب 329 و 302 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود. 53 هزار دلار، برچسب قیمتی است که در مقابل شما قرار دارد.

10. ولوو XC60

image

دیدن نام ولوو در این لیست هرگز جای تعجب ندارد چراکه سوئدی‌ها بسیار به ایمنی خودرو اهمیت می‌دهند. کراس اوور سایز متوسط ولوو به سیستم ترمز اضطراری مجهز شده که قابلیت تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه سواران را هم دارد. البته این سیستم تنها در سرعت‌های پایین عمل می‌کند و برای فعال بودن آن در سرعت‌های بالا می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر آن را دریافت کنید که در تریم‌ها و نسخه‌های بالاتر موجود است. یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر برای این خودرو در دسترس است که قدرت‌های متفاوت 240، 316 و 400 اسب بخار را تولید می‌کند. ولوو قیمت 46 هزار دلار را برای این خودر در نظر گرفته.

11. ولوو XC90

image

اما می‌رسیم به یکی از خوش‌نام‌ترین محصولات حاضر در این لیست یعنی ولوو XC90 که در زمره ایمن‌ترین خودروهای جهان قرار می‌گیرد. همانند XC60، این شاسی بلند هم به سیستم ترمز اضطراری در سرعت‌های پایین به صورت استاندارد مجهز شده و با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید امکانات دیگری را هم دریافت کنید. در بخش قوای محرکه تفاوتی بین دو محصول ولوو وجود ندارد و همان قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. 46745 دلار برای خرید این شاسی بلند باید پرداخت شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۱
ما ماهی 800 تومن حقوق میگیریم اونا ماهی 2000 دلار به بالا میگرن قیمت ماشین ما متفاوت است اما قیمت اونا یکی است 45 هزار دلار تا 50 هزار دلار میفروشه یعنی مثل آب خوردنه ولی ما ایرانیم توی شرایط سخت کار کنیم ماشین بی کیفیت بخریم عجب دنیای بدی داریم

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۱
در کشور عجیبی زندگی میکنم پول گرونترین شاسی های ذکر شده در این خبر که جز ایمن ترین خودروهای دنیا هستن به پول ما حدودا 200 میلیون تومن میشه بعد تو کشور ما با 200 میلیون تومن حتی پایین ترین رده ماشین های کره ای رو هم نمیشه خرید