خانهاخبار
استوری اینستاگرام؛ 200 میلیون نفر کاربر روزانه

استوری اینستاگرام؛ 200 میلیون نفر کاربر روزانه

اگرچه اینستاگرام ویژگی استوری را از اسنپ چت کپی کرده است، اکنون کاربران بیشتر از این ویژگی در اینستاگرام استفاده می‌کنند تا اسنپ چت.
۱۳۹۶/۱/۳۰
image

اینستاگرام اعلام کرده که هر روز 200 میلیون نفر از ویژگی استوری این اپلیکیشن استفاده می‌کنند؛ همان ویژگی تولید مجموعه عکس‌ها و ویدئوهایی که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند و اینستاگرام آن را از اسنپ چت کپی کرد. رقم اعلام‌شده در ماه ژانویه 150 میلیون نفر در روز بود که اکنون به 200 میلیون نفر افزایش یافته است.

رقم اعلام‌شده اینستاگرام معنی دیگری هم دارد: تعداد کسانی که در طول این 9 ماه به سراغ ویژگی استوری اینستاگرام آمده‌اند و از آن استفاده می‌کنند از کسانی که از این ویژگی در اسنپ چت استفاده می‌کنند بیشتر است. در اسنپ چت روزانه 158 میلیون نفر از این ویژگی استفاده می‌کنند.

فیسبوک به‌طور منظم رشد اپلیکیشن‌هایش را اعلام می‌کند و اکنون این مورد دقیقا به اسنپ چت اشاره دارد و آن را تحت تاثیر قرار داده است. وقتی که اوایل امسال اسنپ چت عرضه عمومی سهامش را آغاز کرد رشد کاربرانش کم شد. در همین موقع اینستاگرام ویژگی استوری را از اسنپ چت کپی کرده بود و خطری برای سهام‌داران اسنپ چت شده بود.

باید دید رشد کاربران اسنپ چت در چنین شرایطی چطور ادامه پیدا خواهد کرد و آیا نگرانی سهام‌داران رفع خواهد شد یا خیر. پیش‌بینی شما چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۳۰
چیز خوبیست الحق والانصاف.. خدا ایشالاه عوض فاخری عنایت کند به مدیران اینستاگرام