خانهاخبار
بدنه شیشه‌ای و قاب فلزی آيفون 8 بار دیگر تایید شد

بدنه شیشه‌ای و قاب فلزی آيفون 8 بار دیگر تایید شد

بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، اپل قصد دارد تا بدنه شیشه‌ای و قاب فلزی را برای مدل ۵.۸ اینچی iPhone 8 در نظر بگیرد و مدل ۴.۷ اینچی آن، مانند گذشته از بدنه آلومینیومی برخوردار خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

شاسی شیشه‌ای تقویت شده به همراه قاب فلزی، توسط فاکس‌کان و تکنولوژی‌های به‌روز این شرکت تولید می‌شود و این در حالی است که بدنه آلومینیومی نسل جدید آیفون، توسط تکنولوژی Catcher ساخته شده است. دیجی‌تایمز در گزارش خود اعلام کرده که شرکت Casetek، شاسی‌های تولید شده‌اش را به عنوان نمونه کار برای مسئولان اپل ارسال کرده است و ظاهرا هنوز در انتظار بازبینی و تایید هستند.

image

آیفون در تولد ده سالگی، تغییرات زیادی را به خود خواهد دید. به احتمال خیلی زیاد، نسل جدید این تلفن هوشمند دارای بدنه‌ شیشه‌ای مقاوم به همراه قاب فلزی خواهد بود که صفحه نمایش آن، تا لبه بدنه ادامه خواهد داشت و به این صورت، هیچ‌گونه حاشیه‌ای در قسمت بالا و پایین دیوایس به چشم نخواهد خورد. ضمنا دوربین جلو، تاچ آی‌دی، اسپیکر و سنسورهای دیگر دیوایس که در نمای جلویی قابل مشاهده است، به درون صفحه نمایش منتقل خواهند شد. گزارش دیگری حکایت از بدنه تمام شیشه‌ای و صفحه نمایش OLED دارد. شایعات جدید نیز در مورد وجود شارژ بی‌سیم، سنسور عنبیه چشم و دوربین سه بعدی در آيفون 8 خبر می‌دهند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که طراحان و مهندسان اپل، چه چیزی را در چنته خواهند داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

زهرا

۱۳۹۶/۳/۲۷
واقعا عالیه بی صبرانه منتظرم وارد بازار شه از شر سامسونگم راحت شم.بس که عذابم داد انگار پولمو ریختم آشغالی

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
آقا فريد
دانه ي فلفل سياه و خال مه رويان سياه
هر دو جان سوزند ولي اين كجا و آن كجا
:) ( هيچ اهميتي برام نداره چند نفر باهام مخالفن ، هر چقدر ميخوايد منفي بديد ! )

هومن

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
تقلیدی جدید؟؟؟ اگه اسمش تقلید باشه.. تقلید سامی از اپل هست!! بدنه آیفون 4 و 4اس سال 2010! یعنی هفت سال پیش! اشتباه میگم؟ :)))

farid

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
دقیقا مثل نوت ۵ میشه.خیلی خوشگله

reza

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
اره برد شارژر بی سیمشم عین سامسونگه
روحیه بده به خودت سامسونگ باز