خانهاخبار
اچ تی سی در 3 ماه آینده 3 گوشی معرفی می‌کند

اچ تی سی در 3 ماه آینده 3 گوشی معرفی می‌کند

اخباری منتشر شده است که بیانگر آماده شدن HTC برای معرفی سه گوشی هوشمند جدید طی سه ماه آینده است. اولین گوشی از این سه دستگاه احتمالا 23 دی ماه معرفی می‌شود.
۱۳۹۵/۱۰/۱۲
image

حدود سه ماه پیش ویدئویی منتشر شد که از کار کردن اچ‌تی‌سی روی یک خانواده جدید از گوشی‌های هوشمند خبر می‌داد. این خانواده براق و بدون دکمه با نام رمز Ocean شناخته می‌شود. طبق گزارشات، سه نمونه اولیه این سری با نام‌های Ocean Master، Ocean Note و Ocean Smart خوانده می‌شوند و به احتمال زیاد یکی از این سه، پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی خواهد بود. دو گوشی دیگر می‌توانند در دسته‌بندی‌های دیگر قرار بگیرند.

حال خبر تازه‌ای از وب‌سایت چینی Eprice منتشر شده که ادعا می‌کند شرکت تایوانی آماده رونمایی از سه گوشی جدیدش در سه ماهه ابتدایی سال 2017 است. طبق اطلاعات این سایت، به احتمال زیاد اولین گوشی‌ای که از این خانواده معرفی می‌شود Ocean Note است و تاریخ رونمایی آن 12 ژانویه (23 دی) عنوان شده. هنوز مشخص نیست که دو گوشی دیگر نیز در همین تاریخ معرفی می‌شوند یا معرفی‌شان به زمانی دیگر موکول می‌شود. البته ممکن است این سه گوشی جدید اصلا متعلق به خانواده Ocean نباشند، زیرا حوالی همین تاریخ انتظار رونمایی از میان‌رده HTC X10 را نیز داریم.

حدود یک هفته پیش، اچ‌تی‌سی تصویر مرموزی منتشر کرد که خبر از معرفی یک محصول در تاریخ 23 ژانویه می‌داد. اما آن تصویر هیچ‌چیزی را فاش نمی‌کرد. یک U بزرگ و تاریخ رونمایی که زیر آن نقش بسته تنها چیزی است که می‌توان از آن متوجه شد.

با وجود همه احتمالات، نظر شما در مورد خانواده Ocean و به خصوص HTC Note چیست؟ آیا با یک فبلت قلم‌دار دیگر روبه‌رو می‌شویم؟ در این صورت آیا گوشی جدید اچ‌تی‌سی می‌تواند به گونه‌ای جای خالی Note7 را در بازار پر کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
Cadillac اولا اون گوشی دل که حرفش رو میزنی 5 اینچ بود و گلکسی نوت سامسونگ 5.3 اینچ و گوشی هایی که بالای 5 اینچ باشن فبلت به حساب میان.ثانیا برو ویکیپدیا تاریخچه فبلت رو بخون که به نام سامسونگ شناخته میشه.اطلاعاتت رو ببر بالا 

cadillac

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
پس فقط نوت ۷ مشکل داشت !!!!!!!!!!!!!!!
اون گلکسی s3 کە تو جیب دختر سوئیسی ترکید ،
اون گلکسی s4 کە آپارتمان مرد هنگ گنگی رو آتیش زد ،
اون گلکسی s6 edge و s7 کە تازگیا ترکیدن ،
این چند تا از صدها مواردی بود که من یادمه و از کنترل سامسونگ خارج شدن .
.
.
.
وقتی به سن قانونی رسیدین و اطلاعات کافی کسب کردین در مورد high tech cumputer اظهار نظر کنید .

cadillac

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
اولین فبلت جهان dell streak بود مهندس نه هنگی نوت !!!

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
لایک zak

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
@kimi
سینا چخبر از اس6 ترکیده هایه جدید