خانهاخبار
Galaxy S8 سامسونگ درگاه هدفون نخواهد داشت!

Galaxy S8 سامسونگ درگاه هدفون نخواهد داشت!

یک منبع معتبر گزارش کرده است گلکسی اس 8 سامسونگ، همچون آیفون 7، فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. موضوعی که اگر حقیقت پیدا کند جنجال زیادی بین کاربران متعصب این شرکت و طرفداران اپل به راه خواهد انداخت.
۱۳۹۵/۹/۱۸

خیلی از کاربران و سایت‌های اندرویدی با شنیدن خبر حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون آیفون 7 خندیدن و اپل را دست انداختند. انتقاد آنها این بود که بسیاری از هدفون‌های موجود را نمی‌توان به آیفون وصل کرد و کاربران به صورت هم‌زمان قادر به شارژ گوشی و شنیدن موزیک نخواهند بود.

این ضرب‌المثل را شنیده‌اید «از هر چی بدت بیاد سرت میاد»؟ طبق شنیده‌های سایت SamMobile گلکسی اس 8 نیز همچون آیفون 7 فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است؛ یعنی اکثر هدفون‌های موجود در بازار با Galaxy S8 سازگار نخواهند بود مگر اینکه از تبدیل USB Type-C استفاده کنید.

از آنجا که احتمالا Galaxy S8 قابلیت شارژ وایرلس دارد ممکن است برای استفاده همزمان‌ از هدفون‌های سیمی در زمان شارژ مشکلی به وجود نیاید ولی نباید فراموش کرد که شارژهای بی‌سیم هنوز فراگیر نشده‌اند.

عکس تزئینی است

البته اپل اولین شرکتی نیست که جک هدفون را از محصولات خود حذف کرده است. پیش از اپل چند شرکت اندرویدی دست به چنین کاری زده بودند ولی باید قبول کرد اپل از این نظر تاثیر بیشتری در بازار و سایر تولیدکنندگان می‌گذارد.

حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون به سامسونگ اجازه می‌دهد تا Galaxy S8 را باریک‌تر طراحی کند و فضای بیشتری درون دستگاه در اختیار داشته باشد. شایعه شده است پرچمدار 2017 سامسونگ مجهز به اسپیکرهای استریو Harman خواهد بود؛ شرکتی که سامسونگ مدتی پیش آن را به قیمت 8 میلیارد دلار خرید.

انتظار داریم Galaxy S8 اوایل سال آینده در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود. قطعا تا آن زمان شایعات و خبرهای هیجان انگیزتری از این گوشی می‌شنویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۹/۲۵
شرکت سامسونگ همش داره از برند های دیگه تقلب میکنه.به عنوان مثال همین حذف جک هدفون رو از اپل تقلب کرد.ضد اب بودن رو از سونی تقلب کرد.خم کردن و فوکوس دار دوربین رو از الجی و طراحی لبه رو هم از اچ تی سی.دقیقا مثل این میمونه که یک دانش اموز سر امتحان همش تقلب کنه و نمره خوبی بگیره.ضمنا مردم از سامسونگ واقعا خسته و زده شدن.چون نوت 7 مردم رو خیلی نا امید کرد.حتما نظر منو بزارید.لطفا.

محمد

۱۳۹۵/۹/۲۵
نارنجک ضد نفر جدید سامبب

Alireza.

۱۳۹۵/۹/۲۴
اپل و سامسونگ چند ساله که گند زدن تو دنیای موبایل.شاید امکاناتشون از سایر گوشی ها زیاد باشه.ولی خیلی بد هستن.سامسونگ و اپل با گرون فروختن گوشی هاشون دارن مردمو گول میزنن.به نظر من htc و LG و هواوی و SONY از سامسونگ و اپل بهترن.gsm لطفا نظر منو بزار.

علی

۱۳۹۵/۹/۲۲
سونی اریکسون واقعا عالی بود.من w550 داشتم واقعا معرکه بود

Sina

۱۳۹۵/۹/۲۱
داداش اینا بمب هوشمند تولید میکنن.???
این یکی بمب با ضخامت کمتر و قدرت انفجاری بیشتر روانه بازار میشه .???