خانهاخبار
با آخرین گوشی بلک‌بری با کیبورد فیزیکی آشنا شوید

با آخرین گوشی بلک‌بری با کیبورد فیزیکی آشنا شوید

در ادامه جدیدترین تصاویر لورفته آخرین گوشی هوشمند با کیبورد فیزیکی بلک بری را مشاهده خواهید کرد.
۱۳۹۵/۹/۱۵

با توجه به اجرای سیاست‌گذاری جدید بلک‌بری به نظر نمی‌رسد این شرکت دیگر در زمینه سخت‌افزار نقشی ایفا کند. شرکت کانادایی بلک‌بری قصد دارد روی توسعه اهداف نرم‌افزاری خود تمرکز کند، چراکه که تولید گوشی‌های هوشمند دیگر چندان سودی برایش ندارد. پس از معرفی و عرضه پرچمدار جدید این شرکت با سیستم‌عامل اندروید پیش‌بینی‌های خوبی برای فروش خوب این گوشی می‌شد، اما باز هم شاهد عدم فروش و کسب سود کافی این کمپانی از گوشی جدیدش بودیم. پس از Priv دو گوشی دیگر با نام‌های DTEK50 و DTEK60 روانه بازار شدند که بیشتر شبیه گوشی‌های آلکاتل بودند تا طراحی قدیمی و بااصالت این شرکت! البته این یکی از پرطرفدارترین نقدهایی بود که در اینترنت منتشر شد. 

image

دو روز پیش تصاویر واقعی از گوشی جدید بلک‌بری با کیبورد فیزیکی، که مدت‌ها بود از زمان شایعه دو گوشی DTEK50 و DTEK60 سر زبان‌ها افتاده بود، در فضای اینترنت منتشر شد. با توجه به این که از شایعه ساخت ۳ گوشی جدید بلک‌بری دوتای آنها به حقیقت پیوست، بسیاری از طرفداران از مدت‌ها پیش منتظر معرفی رسمی این گوشی هستند. گوشی جدید بلک‌بری فعلا با اسم‌ساخت Mercury شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد به زودی بلک‌بری این گوشی را رسما معرفی و روانه بازار کند. به نظر می‌رسد داشتن کیبورد فیزیکی با اصالت طراحی بلک‌بری در کنار سیستم‌عامل اندروید بتواند طیف گسترده‌ای از خریداران گوشی هوشمند را جذب کند. 

فعلا مشخصاتی احتمالی که از Mercury به دست آمده به شرح زیر است: 

  • صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچ با نسبت ابعاد ۳:۲ (بلک بری همیشه با نسبت ابعاد صفحه‌نمایش مشکل دارد! آیا صفحه‌نمایش پاسپورت با نسبت ابعاد ۱:۱ را به یاد دارید؟)
  • پردازنده ۲.۰ گیگاهرتزی کوالکام
  • ۳ گیگابایت رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی
  • دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی
  • سیستم‌عامل اندروید 
     
به نظر شما بلک‌بری با ارائه این مدل می‌تواند بار دیگر خریداران را جذب کند؟ نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

sink

۱۳۹۵/۹/۱۶
واقعا جمله ی قشنگی بود:

(بلک بری همیشه با نسبت ابعاد صفحه‌نمایش مشکل دارد! آیا صفحه‌نمایش پاسپورت با نسبت ابعاد ۱:۱ را به یاد دارید؟)
پاسپورت به شدت منو از بلک بری نا امید کرده بود .
کلا باید سالی دوتا گوشی بسازه
اونم با طرح پریو . نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹ و اگر میخواد کیبورد بذاره ، فقط کشویی
دیگه تو سال ۲۰۱۷ آدم نباید درمورد نسبت صفحه نمایش حرف بزنه که . ناموسن افت داره بسه دیگه
سالی دوتا گوشی لوکس بساز تمومش‌ کن دیگه :| بخدا بلک بری هستی :|
اصلا نمیخوان بفهمن که کارشون تولید انبوه نیست و گوشیشون تو دسته خاص قرار میگیره

محمد

۱۳۹۵/۹/۱۶
سیستم و طراحی و کاربری گوشی بلک بری با سایر گوشی ها فرق داره و کلاس خودش را دارد و نمیتوان با افسرده ای مثل اپل و ولگردی(به شوخی) مثل سایر برندهای آندرویدی مقایسه کرد
تنوع کم محصول نتیجه اش ارائه محصول خاصه، قصد بی احترامی به هیچ برندی را ندارم ولی کسانیکه الان همین گوشی های اندرویدی را دارند هم بیش از 50 درصد کاربری تلفن را خوب نمیدانند در واقع دانش استفاده کردن آنرا ندارند. بلک بری به اعتقاد من که هر سه تای این نوع گوشی ها را دارم از همه چشم گیر تر هستش و متفاوت تر پس اگر کسی میخواد واقعا متفاوت تر باشه میتونه خرید کنه و اما به شرطی که دانش استفاده از توانایی های موبایل را در حد نیمه حرفه ای داشته باشد.

با تشکر از جی اس ام

راجون روندو

۱۳۹۵/۹/۱۵
کلا علاقه مندان به تلفن های همراه در حق بلک بری نامردی کردنن بد باهاش تا کردن

rafa

۱۳۹۵/۹/۱۵
پسر عمه م پریو داره گاهی ندیدمش با کیبورد فیزیکیش بنویسه ! طراحی خاصی داره ولی من اگه بخوام بلکبری بخرم اونو برا گوشی زنگخور و تو دست بودن انتخاب میکنم و نه برا شبکات اجتماعی و وبگردی واینا ... مثلا Q20 رو انتخاب میکنم که کلاس بالایی داره و از آیفونم با کلاس تره ? گوشی بعدی هم مثلا میتونه یا وی ۲۰ یا میت ۹ پرو یا اس۷ اج باشه

نادر

۱۳۹۵/۹/۱۵
با سلام. با توجه به آینده مبهم این شرکت احتمالش ضعیف است.با اینکه بنده از طرفدار اصلی این برند هستم....