خانهاخبار
پخش زنده ویدیو به اینستاگرام اضافه شد

پخش زنده ویدیو به اینستاگرام اضافه شد

دو قابلیت جدید به اینستاگرام اضافه شد: پخش زنده ویدئو در بخش Story و ارسال عکس‌های این بخش به صورت موقت و خصوصی تنها برای برخی از دوستان.
۱۳۹۵/۹/۲

اینستاگرام از قابلیت‌های جدید خود رونمایی کرد: پخش زنده ویدئو در بخش Story و ارسال عکس‌های این بخش به صورت موقت و خصوصی تنها برای بعضی دوستان.

اگرچه این قابلیت‌ها برای کاربران اینستاگرام جدید است و هنوز در دسترس همه نیز قرار نگرفته، این ویژگی‌ها از مدت‌ها قبل در سرویس‌های رقیب همچون پریسکوپ توییتر و لایو فیسبوک وجود داشت.

image
 
image

قابلیت لایو ویدئو در بخش استوری به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهایی را به صورت زده در این قسمت پخش کنند؛ ویدئوهایی که با آیکون لایو از سایر ویدئوها قابل تشخیص است.

قابلیت ارسال عکس و فیلم موقت به صورت دایرکت نیز در بخش استوری فراهم شده، طوری که می‌توانید عکس‌های خود را به جای اینکه برای همه دنبال‌کنندگان‌تان در بخش استوری قرار دهید تنها برای برخی از آنها به صورت خصوصی ارسال کنید.

image
 
image
 
image

ارسل عکس‌ها و ویدئوهای استوری به‌صورت خصوصی از امروز برای همه کاربران فعال شده، اما پخش زنده ویدئو در استوری تنها برای برخی کاربران فعال است و به‌زودی برای سایرین نیز منتشر می‌شود.

 

A video posted by Instagram (@instagram) on

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

قاسم

۱۳۹۵/۱۱/۶
سلام من اینستاگرام اپدیت کردم پخش زنده نمیاد اندرویدم4.2 هستش

قاسم

۱۳۹۵/۱۱/۶
سلام ببخشید من اینستاگرام اپدیت کردم ولی گزینه پخش زنده نمیاد اندرویدم 4.2هستش چکارش کنم

محی

۱۳۹۵/۱۰/۶
در دسترس عموم هس.ولی هنوز رو سایتا نیومده.نمیدونم بعضیا از کجا دانلود کردن.رو پلی استور هم اومده

saeed

۱۳۹۵/۹/۵
به زیباترین شکل ممکن دارن بشریت رو کنترل میکنن ... ! واقعا چه مغزای متفکری پشت پرده وجود داره !!!

هومن

۱۳۹۵/۹/۳
دوست عزیز شما فکر میکنید کاربرد story چی باشه؟ بیشتر توضیح بده بقیه هم بدونن!! حتی تو تبلیغات خود اینستا از کیک تولد تا عکس تی شرت جدید تو story میذاشتن! و واقعا هم همینه.. این عکس نهایتا 24ساعته ست واسه اتفاقات اون روز.. مثل غذای مورد علاقه.. دورهمی با دوستان.. ویترین جدید فروشگاه.. عصرونه خاص اون روز.. رانندگی تو اتوبان و چیزایی مثل این! شماهم اگه طرز تفکرت با بقیه متفاوته دلیل نمیشه بی جهت توهین کنین