خانهاخبار
سامسونگ رسما از گوشی تاشو W2017 رونمایی کرد

سامسونگ رسما از گوشی تاشو W2017 رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی تاشو و قدرتمند جدید خود رونمایی کرد. سخت‌افزارهای استفاده شده در این گوشی در حد پرچمداران سامسونگ است، اما با قیمتی فوق‌العاده گران به فروش خواهد رفت.
۱۳۹۵/۸/۱۵

یک سال پس از عرضه گوشی تاشو W2016 در چین، سامسونگ مدل جدیدی از گوشی‌های تاشو و رده‌بالای خود را در این کشور معرفی کرد. W2017 همانند مدل قبلی از سخت‌افزارهای قدرتمند بهره می‌برد، اما طراحی آن به سبک گوشی‌های تاشو قدیمی است.

درون این گوشی پردازنده اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقای 64 گیگابایتی کار گذاشته شده است. اندازه نمایشگر FHD این دستگاه 4.2 اینچ است و دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل کیفیت دارد.

W2017 از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید 6.0.1 را روی خود دارد. اسکنر اثر انگشت، شارژ سریع و Always On Display از دیگر ویژگی‌های این گوشی تاشو است.

با اینکه سامسونگ هنوز قیمت W2017 را اعلام نکرده است، به هیچ وجه قیمت ارزانی نخواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود این گوشی با قیمت سرسام‌آور 3 هزار دلار به بازار عرضه شود که تقریبا دوبرابر قیمت W2016 است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

نیما

۱۳۹۷/۱۰/۱۳
یکی بگه این گوشی رو از جا میشه خرید
هیچ جا قیمت نزدن

......................

۱۳۹۵/۸/۳۰
لنوو خیلی از سامسونگ بهتره من خودم سامسونگم رو فروختم والان لنوو رو دارم ازشم خیلی راضیم از سامسونگ که خیلی بهتره
من از شرکت هایی که کیفیت ندارم و دارن پول برندشوم رو میگیرند اصلا دوست ندارم مثل سامسونگ

jj

۱۳۹۵/۸/۲۰
وقتی s8 رونمایی شد اونوقت هنگی رو میبینی باز ما ب یک شرکت تایوانی تقلید کار پول نمیدیم تا ی گوشی ک دوربینش نصف s7 کیفیت نداره بگیریم

Cadillac

۱۳۹۵/۸/۱۷
۳۰ دلار برازنده شه.

فرزاد

۱۳۹۵/۸/۱۶
وای اچ عزیز...اصلا نیازی نیست که بخوایم کتابی بنویسیم و یا اینکه خودمون رو مودب نشون بدیم.اصلا هدف این نیست.مقصود اینه که تو این جو علیه هم نباشیم.احترام همو حفظ کنیم و باعث این نشیم که علیه هم موضع بگیریم.
شما هم دیگه کشش نده.به امید روزها و نظرات بهتر.